Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 12702 | 5050 |
h-indeks | 52 | 32 |
i10-indeks | 102 | 70 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko10 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Maureen MeadowsProfessor of Strategic Management, Coventry UniversityZweryfikowany adres z coventry.ac.uk
- Ana Isabel CanhotoUniversity of SussexZweryfikowany adres z sussex.ac.uk
- Nina MichaelidouLoughborough UniversityZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Raymond P. FiskDistinguished Professor Emeritus of Marketing, Texas State UniversityZweryfikowany adres z txstate.edu
- Marylyn CarriganProfessor of Marketing and Sustainability, Edinburgh Business School, Heriot Watt UniversityZweryfikowany adres z hw.ac.uk
- Mark Fenton-O'CreevyOpen University Business SchoolZweryfikowany adres z open.ac.uk
- Paul JacksonOxford Brookes UniversityZweryfikowany adres z brookes.ac.uk
- Joe C. Y. ChaiPhD in Marketing, University of OtagoZweryfikowany adres z otago.ac.nz
- Luciano BatistaReader in Sustainable Operations Management, Aston Business School, AstonZweryfikowany adres z aston.ac.uk
- Carlos MF MonteiroCEG-IST, Instituto Superior Técnico, Universidade de LisboaZweryfikowany adres z ist.utl.pt
- Tim BlackmanProfessor of Sociology and Social Policy, Middlesex UniversityZweryfikowany adres z mdx.ac.uk