Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 10366 | 7605 |
h-indeks | 31 | 26 |
i10-indeks | 45 | 34 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Roland T. RustU. of MarylandZweryfikowany adres z rhsmith.umd.edu
- Edward C MalthouseNorthwestern University: integrated marketing communications, industrial engineering and mgmt sciZweryfikowany adres z northwestern.edu
- Vojislav MaksimovicUniversity of MarylandZweryfikowany adres z umd.edu
- William RandMcLauchlan Distinguished Professor, North Carolina State UniversityZweryfikowany adres z ncsu.edu
- Bart LariviereProfessor of Marketing at KU Leuven + Research Fellow Center for Service Intelligence, GhentZweryfikowany adres z kuleuven.be
- Werner KunzProfessor of Marketing, University of Massachusetts BostonZweryfikowany adres z umb.edu
- Chekitan S. Dev, Ph.D.Distinguished Professor at Cornell UniversityZweryfikowany adres z cornell.edu
- Michael TrusovUniversity of MarylandZweryfikowany adres z umd.edu
- Abraham (Avi) SeidmannQuestrom School of Business, Boston University, MA, USAZweryfikowany adres z bu.edu
- Andrew T. StephenL'Oréal Professor of Marketing, Saïd Business School, University of OxfordZweryfikowany adres z sbs.ox.ac.uk