Obserwuj
Agnieszka Bobola
Agnieszka Bobola
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Zweryfikowany adres z sggw.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Organic private labels as sources of competitive advantage—The case of international retailers operating on the Polish market
H Górska-Warsewicz, S Żakowska-Biemans, M Czeczotko, ...
Sustainability 10 (7), 2338, 2018
262018
Factors limiting the development of the organic food sector—perspective of processors, distributors, and retailers
H Górska-Warsewicz, S Żakowska-Biemans, D Stangierska, ...
Agriculture 11 (9), 882, 2021
172021
Marketing, promocja oraz analiza rynku, analiza rynku produkcji ekologicznej w Polsce, w tym określenie szans i barier dla rozwoju tego sektora produkcji
S Żakowska-Biemans, H Górska-Warsewicz, M Świątkowska, K Krajewski, ...
Analiza wybranych aspektów funkcjonowania rynku żywności ekologicznej w …, 2017
52017
Wybrane innowacyjne narzędzia marketingu w handlu detalicznym żywnością
A Tul-Krzyszczuk, M Jeznach, A Bobola, A Przybyła
Handel Wewnętrzny 62 (3), 362, 2016
52016
Prosument w opiniach polskich konsumentów
AM Bobola
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki …, 2013
52013
Social and integrated reports of food business as tools of CSR and sustainable development
A Bobola, I Ozimek, J Szlachciuk
Problemy Zarządzania, 101-113, 2018
42018
Reklama żywności w kontekście regulacji prawnych i Kodeksu Etyki Reklamy
I Ozimek, J Szlachciuk, A Bobola
Handel Wewnętrzny, 132-144, 2017
32017
Zarządzanie finansami przedsiębiorstw hotelarskich i gastronomicznych
H Górska-Warsewicz, A Bobola, J Gębski, I Kowalczuk, A Maciąg, ...
Wydawnictwo SGGW, 2017
22017
The familiarity with Polish regional and traditional products among young consumers.
J Szlachciuk, A Bobola, I Ozimek, E Czyż
22017
Reklama wybranych dóbr i usług w świetle regulacji prawnych i kodeksu etyki reklamy
I Ozimek, J Szlachciuk, A Bobola
Studia Ekonomiczne 330, 162-172, 2017
22017
Zastosowanie finansowych modeli wielowymiarowych do oceny możliwości kontynuowania działalności na przykładzie wybranych spółek giełdowych z branży gastronomicznej i hotelarsko …
A Maciąg, A Bobola
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 16 (Zeszyt 4, cz.II), 121-134, 2015
22015
Selected aspects of innovative activity of Polish enterprises in 2016–2020
A Bobola, I Ozimek, I Pomianek, J Rakowska
Marketing of Scientific and Research Organizations 45 (3), 71-96, 2022
12022
Ocena i prognoza sytuacji finansowej sektora gastronomicznego w ocenie polskich przedsiębiorców oraz perspektywie rozwoju rynku
A Maciag, A Bobola, H Górska-Warsewicz, J Gebski
Handel Wewnętrzny 64 (1), 2018
12018
Postrzeganie jakości usług hotelarskich przez konsumentów
I Ozimek, J Szlachciuk, A Bobola, O Kulykovets, M Salińska
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 19 (9), 41-55, 2018
12018
Innovativeness of Poland and Polish regions against the background of other European Union countries
I Ozimek, J Szlachciuk, A Bobola
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia 17 (3), 2018
12018
Ocena i prognoza sytuacji finansowej sektora gastronomicznego w ocenie polskich przedsiębiorców oraz perspektywie rozwoju rynku
A Maciąg, A Bobola, H Górska-Warsewicz, J Gębski
Handel Wewnętrzny, 87-98, 2018
12018
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw odpowiedzią na zasady zrównoważonego rozwoju-moda czy obowiązek
I Ozimek, A Bobola, J Szlachciuk
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 303-315, 2017
12017
Ocena przydatności miejsca reklamy w promocji usługi hotelarskiej
M Jeznach, A Tul-Krzyszczuk, A Bobola, J Bursztyka
Ekonomiczne Problemy Turystyki 39, 43-51, 2017
12017
Znajomość polskich produktów regionalnych i tradycyjnych wśród młodych konsumentów
J Szlachciuk, A Bobola, I Ozimek, E Czyż
Ekonomiczne Problemy Turystyki 39, 77-88, 2017
12017
CSR w programach kształcenia przyszłych menedżerów–przyczynek empiryczny
A Bobola
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 17 (7.3), 257-272, 2016
12016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20