Obserwuj
Urszula Markowska-Manista
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
FAMILY WITH CHILDREN IN TIMES OF PANDEMIC – WHAT, WHERE, HOW? DILEMMAS OF ADULT-IMPOSED PROHIBITIONS AND ORDERS
MARKOWSKA-MANISTA, U., & ZAKRZEWSKA-OLĘDZKA, D.
Society Register, 2020
482020
Dzieci „inne” kulturowo w Polsce. Z badań nad edukacją szkolną.
Januszewska, E., Markowska-Manista, U.
332017
Adultism and age-based discrimination against children
M Liebel, U Markowska-Monista
Children and non-discrimination: Interdisciplinary textbook, 119-143, 2014
322014
The SAGE encyclopedia of children and childhood studies
DT Cook
SAGE Publications Ltd, 2020
222020
Childhood and Children’s Rights between Research and Activism
R Budde, U Markowska-Manista
Wiesbaden: Springer VS, 2020
212020
The ethical dilemmas of research with children from the countries of the Global South. Whose participation?
U Markowska-Manista
Polish Journal of Educational Studies 71 (1), 51-65, 2018
212018
Prawa dziecka w kontekście międzykulturowości. Janusz Korczak na nowo odczytywany
Liebel, Manfred, Urszula, Markowska-Manista
19*2017
Kryzys migracyjny: perspektywa pedagogiczno-psychologiczna
B Pasamonik, U Markowska-Manista
Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2017
17*2017
Praca z uczniem z trudnościami adaptacyjnymi–specyfika różnic kulturowych i zmiany środowiska edukacyjnego
U Markowska-Manista
E. Śmiechowska-Petrovskij (red.), Dzieci z trudnościami adaptacyjnymi w …, 2016
172016
Walka ze stereotypami odmienności kulturowej – szkolne i pozaszkolne pola bitewne
Markowska-Manista, Urszula
Twierdza: szkoła w metaforze militarnej: co w zamian?, 2016
16*2016
Presentación. Cuestiones éticas y epistemológicas en la investigación con niños
U Liebel, M., & Markowska-Manista
Sociedad E Infancias, 2021
132021
Konkultura
A Jawor, U Markowska-Manista, M Pietrusińska
Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2020
13*2020
‘Bad children’: International stigmatisation of children trained to kill during war and armed conflict
U Markowska-Manista
Intersectionality and Difference in Childhood and Youth, 61-76, 2019
122019
Kryzys migracyjny
U Markowska-Manista, B Pasamonik
Perspektywa społeczno-kulturowa [Migration Crisis: the Socio-Cultural …, 2017
122017
Mit Hoffnung der Verzweiflung und Hilflosigkeit widerstehen. Nachdenken über Janusz Korczak
M Liebel, U Markowska-Manista
Rolf Georg Göppel / Margherita Zander (Hrsg.), Resilienz aus der Sicht der …, 2017
112017
Kryzys migracyjny: perspektywa spoĹ ‚eczno-kulturowa
B Pasamonik, U Markowska-Manista
Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2017
10*2017
Uczeń jako „Inny” w polskiej przestrzeni edukacyjnej–krytyczne spojrzenie na szkołę w kontekście zróżnicowania kulturowego
U Markowska-Manista, E Dąbrowa
10*
Children’s Right to Participate: The Lundy Model Applied to Early Childhood Education and Care
Nadine, Correia, Cecília, Aguiar, TP Consortium
The International Journal of Children’s Rights, 374–401, 2022
9*2022
Clarity about the purpose of research
Markowska-Manista, Urszula
Alderson, P. and Morrow, V. The Ethics of Research with Children and Young …, 2020
9*2020
Projekt Bohaterskiej Wyobraźni (Heroic Imagination Project)
U Markowska-Manista
Parezja, 55-58, 2014
9*2014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20