Obserwuj
Teresa Nowogródzka
Teresa Nowogródzka
UPH w Siedlcach
Zweryfikowany adres z vp.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Stan i perspektywy rozwoju rolnictwa ekologicznego w Polsce
T Nowogródzka
Problems of World Agriculture/Problemy Rolnictwa Światowego 12 (27), 54-65, 2012
442012
Outplacement w marketingu personalnym
T Nowogródzka
Akademia Podlaska, 2009
312009
Wzrost znaczenia opakowań w procesie komunikacji rynkowej przedsiębiorstw: Increasing importance of packaging in the process of communication market enterprises
T Nowogródzka, K Pieniak-Lendzion, W Nyszk
Zeszyty Naukowe UwS seria Administracja i Zarządzanie 30 (103), 67-85, 2014
172014
Towarowość a sytuacja produkcyjno-ekonomiczna gospodarstw ekologicznych w Polsce
T Nowogródzka, M Podstawka, S Szarek
Wieś i Rolnictwo 2 (159), 157-168, 2013
172013
Propozycje ofert gospodarstw agroturystycznych a oczekiwania konsumentów: Proposals offers agritourism farms and consumer expectations
T Nowogródzka, K Pieniak-Lendzion
Zeszyty Naukowe UwS seria Administracja i Zarządzanie 27 (100), 97-108, 2014
112014
Merchandising jako skuteczna technika marketingu handlowego
T Nowogródzka
Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 299-310, 2010
92010
Analiza krajowego rynku i rozpoznawalności produktów ekologicznych, struktury popytu, oczekiwań konsumentów i wielkości obrotów produktami ekologicznymi.[W:] Wyniki badań z …
T Nowogródzka, S Szarek
MRiRW, Warszawa-Falenty, 173-185, 2012
72012
Znaczenie wsparcia instytucjonalnego dla zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich
TA Nowogródzka, M Niewęgłowski
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria …, 2011
62011
Rola i znaczenie marketingu terytorialnego na przykładzie Siedlec
T Nowogródzka
Akademia Podlaska, 2010
62010
Regionalne zróżnicowanie rozwoju rolnictwa ekologicznego w Polsce
S Szarek, T Nowogródzka
Journal of Agribusiness and Rural Development 2015 (35), 2015
52015
The Consumer in the Polish Organic Food Market: a Siedlce Example
T Nowogródzka
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego, seria …, 2016
42016
Analiza marketingu usług ubezpieczeniowych
T Nowogródzka, W Rembisz
Zeszyty Naukowe UwS seria Administracja i Zarządzanie 32 (105), 141-153, 2015
42015
Wpływ rozwoju regionalnego na zmiany organizacji doradztwa rolniczego w Polsce
T Nowogródzka
Zeszyty Naukowe Akademii Podlaskiej. Administracja i Zarządzanie 83, 111-120, 2009
42009
Regional differences in development of organic farming in Poland
S Szarek, T Nowogródzka
Journal of Agribusiness and Rural Development 35 (1), 125-135, 2015
32015
Rynek krajowy baraniny na tle standardów Unii Europejskiej
K Pieniak-Lendzion, T Nowogródzka, E Horoszewicz, R Niedziółka
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach Seria …, 2013
3*2013
Wpływ wprowadzenia controllingu w przedsiębiorstwie na rentowność produkcji
T Nowogródzka, S Szarek
Współczesne Zarządzanie, 85-94, 2012
32012
Wysokość dopłat z programów rolno-środowiskowych a wyniki ekonomiczne gospodarstw ekologicznych w Polsce
T Nowogródzka, S Szarek, M Podstawka
Journal of Agribusiness and Rural Development, 2013
22013
Preliminary observations on milk yield of improved white goats from the Podlasie region.
K Pieniak-Lendzion, W Szeliga, T Nowogródzka
21999
Współczesne koncepcje zarządzania wspomagające zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie: Contemporary management concepts supporting strategic management in an enterprise
K Pieniak-Lendzion, T Nowogródzka, A Marcysiak, M Lendzion
Zeszyty Naukowe UwS seria Administracja i Zarządzanie 29 (102), 39-47, 2014
12014
Wyniki ekonomiczne gospodarstw ekologicznych w Polsce
T Nowogródzka, S Szarek
Zagadnienia Doradztwa Rolniczego 69 (3), 62-72, 2012
12012
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20