Obserwuj
Ewa Zeman-Miszewska
Ewa Zeman-Miszewska
Zweryfikowany adres z ue.katowice.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Marketing: koncepcje, badania, zarządzanie
K Śliwińska, L Żabiński
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002
322002
Wspólnota lokalna wobec konkurencji międzyregionalnej-podstawy marketingu terytorialnego
E Zeman-Miszewska
Samorząd Terytorialny, 3-10, 2001
162001
Samodzielność ekonomiczna samorządów lokalnych
E Zeman-Miszewska
Założenia modelowe. AE Katowice, 1996
121996
Kreowanie konkurencyjności regionów przez samorządy terytorialne., w: Marketing terytorialny
E Zeman-Miszewska
Możliwości aplikacji kierunki rozwoju. Red. H. Szulce, M. Florek …, 2005
92005
Marketing partnerski w gminie (założenia a rzeczywistość)
E Zeman-Miszewska, M Krakowiak
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004
82004
Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości
E Zeman-Miszewska
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 687-691, 2006
62006
Kreowanie konkurencyjności i regionów przez samorządy terytorialne,[w:] H
Z Zeman-Miszewska
Szulce, M. Florek (red.), Marketing terytorialny: możliwości aplikacji …, 2005
62005
Konkurencja i konkurencyjność regionów, w: Marketing
E Zeman-Miszewska
Koncepcje, badania, zarządzanie, red. L. Żabiński, K. Śliwińska, PWE, Warszawa, 2002
62002
Społeczna gospodarka rynkowa: Polska i integracja europejska
E Mączyńska, P Pysz, G Szulczewski, L Hejny, A Jurczuk, M Miszewski, ...
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2018
52018
Samodzielność ekonomiczna samorządów lokalnych: założenia modelowe
E Zeman-Miszewska
Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 1996
51996
Współpraca samorządów terytorialnych z innymi podmiotami w procesie świadczenia usług publicznych
E Zeman-Miszewska
Studia Ekonomiczne, 99-110, 2019
42019
INSTITUTIONS IN PROCESSES OF TRANSFORMATION IN POLAND.
E Zeman-Miszewska
Transformations in Business & Economics 12, 2013
32013
Marketing relacji w regionie/gminie
E Zeman-Miszewska
Studia Ekonomiczne/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 71-76, 2006
32006
Tworzenie przewagi konkurencyjnej regionów-aspekt marketingowy
E Zeman-Miszewska
Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 25-32, 2001
32001
Płaszczyzny współpracy samorządów lokalnych z innymi podmiotami
E Zeman-Miszewska
Studia i Prace WNEiZ US, 285-299, 2016
22016
Polski samorząd lokalny jako dobro publiczne
E Zeman-Miszewska
Przegląd Zachodniopomorski 28 (03 (1)), 371-385, 2013
22013
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych: praca zbiorowa
E Zeman-Miszewska
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2005
22005
Wspólnoty lokalne–obszar przemian instytucjonalnych
E Zeman-Miszewska
Studia i Prace WNEiZ US, 421-434, 2016
12016
ŁAD GOSPODARCZY I PORZĄDEK GOSPODARCZY-POTRZEBA I SZANSE ZMIAN.
E Zeman-Miszewska, M Miszewski
Research Papers of the Wroclaw University of Economics/Prace Naukowe …, 2015
12015
Przemiany instytucji w krajach postsocjalistycznych
E Zeman-Miszewska
Studia Ekonomiczne, 27-36, 2013
12013
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20