Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3324 | 2457 |
h-indeks | 31 | 26 |
i10-indeks | 50 | 47 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko36 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Tormod NaesProfessor på NofimaZweryfikowany adres z nofima.no
- Aschemann-WitzelAarhus University, MAPP Centre, Department of ManagementZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- Marije OostindjerNorwegian University of Life SciencesZweryfikowany adres z nmbu.no
- Wim VerbekeProfessor of Agro-Food Marketing and Consumer Behaviour, Ghent Univerity, BelgiumZweryfikowany adres z ugent.be
- Filiep VanhonackerZweryfikowany adres z ugent.be
- Daniele AsioliDepartment of Agri-Food Economics and Marketing – University of Reading (UK)Zweryfikowany adres z reading.ac.uk
- Arnstein ØvrumAnalyst, The Norwegian Tax AdministrationZweryfikowany adres z skatteetaten.no
- Ellen van KleefWageningen University - Marketing and Consumer Behaviour groupZweryfikowany adres z wur.nl
- Sulmont-RosséCentre des Sciences du Goût et de l'AlimentationZweryfikowany adres z inra.fr
- Nicklaus SophieCentre des Sciences du Goût et de l'Alimentation, INRAZweryfikowany adres z dijon.inra.fr
- Alexander SchjøllConsumption Research Norway SIFO, Oslo Metropolitan UniversityZweryfikowany adres z sifo.no
- Mark C. PachuckiUniversity of Massachusetts, AmherstZweryfikowany adres z umass.edu
- Nanna LienUniversity of OsloZweryfikowany adres z medisin.uio.no
- Frode AlfnesNorwegian University of Life SciencesZweryfikowany adres z nmbu.no
- Kyrre RickertsenNorwegian University of Life SciencesZweryfikowany adres z nmbu.no
- Jens Petter WoldNofimaZweryfikowany adres z nofima.no