Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2612 | 1792 |
h-indeks | 26 | 22 |
i10-indeks | 39 | 31 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Ross LarsenInstructional Psychology & Technology, Brigham Young UniversityZweryfikowany adres z byu.edu
- Stephen YancharInstructional Psychology & Technology, Brigham Young UniversityZweryfikowany adres z byu.edu
- E Lisako J McKyerAlice L. Walton School of Medicine (AWSOM)Zweryfikowany adres z tamu.edu
- Matthew Lee SmithTexas A&M UniversityZweryfikowany adres z tamu.edu
- Myeongsun YoonEducational Psychology, Texas A & M UniversityZweryfikowany adres z tamu.edu
- Nicola L. RitterTexas A&M UniversityZweryfikowany adres z tamu.edu
- Philip M SadlerScience Education Department, Center for Astrophysics| Harvard & SmithsonianZweryfikowany adres z cfa.harvard.edu
- Gerhard SonnertHarvard UniversityZweryfikowany adres z cfa.harvard.edu
- Jessica C. (Gonzalez) HillAssociate Professor of Psychology, Utah Valley UniversityZweryfikowany adres z uvu.edu
- Mayson AstleTexas A&M UniversityZweryfikowany adres z tamu.edu
- Adam E. BarryProfessorZweryfikowany adres z tamu.edu
- Matthew RossheimAssociate Professor of Public Health, UNT Health Science CenterZweryfikowany adres z unthsc.edu
- Karen Rambo-HernandezAssociate Professor, Texas A&M UniversityZweryfikowany adres z tamu.edu
- Cassandra DiepRice UniversityZweryfikowany adres z rice.edu
- Jennifer L. JollyProfessor of Gifted Education, University of Alabama; University of New South WalesZweryfikowany adres z ua.edu
- Robert BodilyDirector of Data Science and Research, Lumen LearningZweryfikowany adres z lumenlearning.com
- Teresa Cardon, PhD., CCC-SLP, BCB...University of North TexasZweryfikowany adres z unt.edu