Obserwuj
Ewa Półtorak
Ewa Półtorak
Uniwersytet Śląski w Katowicach, Instytut Językoznawstwa, Wydział Humanistyczny
Zweryfikowany adres z us.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
L’impact des nouvelles technologies sur les pratiques évaluatives en langues vivantes
E Półtorak
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2015
152015
Wykorzystanie programów narzędziowych w procesie nauczania/uczenia się języka obcego
E Półtorak
92008
Question du feedback en didactique des langues étrangères: quelques réflexions théoriques
E Półtorak
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics 38 (1), 31-42, 2011
72011
Gradual development of education with the use of distance learning methods and techniques
H Widła, I Mrochen, E Półtorak
Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning. Collection of …, 2009
72009
Rola nowych technologii w procesie nauczania–uczenia się języków obcych. Perspektywa ucznia
E Półtorak, B Gałan
Postrzeganie i rola motywacji w procesie glottodydaktycznym. Perspektywa …, 2020
62020
Nowoczesne technologie w nauczaniu języków obcych: oczekiwania, wyzwania, perspektywy
B Gałan, E Półtorak
Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2019
62019
Feedback uzyskiwany drogą elektroniczną
E Półtorak, E Półtorak
Neofilolog, 113-122, 2009
62009
„Propozycje kryteriów oceny ćwiczeń interaktywnych.”(w) Dydaktyka Języków Obcych na początku XXI wieku (red. M. Jodłowiec i A. Niżegorodcew)
E Półtorak
Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 125-134, 2007
62007
Application du schéma actantiel de Greimas en didactique des langues étrangères
E Półtorak
synergies Pologne, 219-227, 2007
62007
Nauczanie języków obcych w dobie nowych technologii: multimedialne narzędzia dydaktyczne a proces pozyskiwania/przekazywania informacji zwrotnych
E Półtorak
Materiały i media we współczesnej glottodydaktyce. Wybrane zagadnienia, 119-133, 2018
52018
Lęk przed pisaniem a kształcenie sprawności pisania na lekcjach języka francuskiego jako drugiego języka obcego
E Półtorak
Rozprawy Społeczne 13 (3), 112-126, 2019
32019
Podejście do błędu w nauce języków obcych–perspektywa ucznia
E Półtorak
32019
Innowacyjny nauczyciel, czyli kto?: próba definicji pojęcia
EA Półtorak, B Gałan
neofilolog, 2018
32018
Quelques réflexions sur l’intégration de la littératie numérique dans le processus d’enseignement-apprentissage des langues vivantes (à l’exemple de manuels de FLE pour grands …
E Półtorak
Neofilolog 59 (2), 43-57, 2022
22022
Anxiety of writing and developing writing skills on French lessons as the second foreign language
E Półtorak
Rozprawy Społeczne 13 (3), 112-126, 2020
22020
El uso de plataformas moodle en la enseñanza de L2 y desafíos contemporáneos
CB Tatoj, EA Półtorak, B Gałan
Lenguaje y textos, 2018
22018
Analyse du feedback dans le processus d'enseignement/apprentissage du français langue étrangère
E Półtorak
22011
O zjawisku lęku językowego z perspektywy uczących się drugiego/kolejnego języka obcego online
E Półtorak
Neofilolog 58 (1), 43-64, 2022
12022
E-LEARNING W KSZTAŁCENIU KOMPETENCJI MIĘDZYKULTUROWYCH NA POZIOMIE UNIWERSYTECKIM–W STRONĘ KODEKSU DOBREJ PRAKTYKI
E Półtorak, J Krajka
neofilolog, 199-219, 2018
12018
Development of education with the use of ICT (Information and Communication Technologies) implemented in modern foreign language studies
H Widła, I Mrochen, E Półtorak
Smyrnova-Trybulska E.(red.): Use of E-learning in the Training of …, 2010
12010
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20