L’impact des nouvelles technologies sur les pratiques évaluatives en langues vivantes E Półtorak Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2015 | 16 | 2015 |
Wykorzystanie programów narzędziowych w procesie nauczania/uczenia się języka obcego EA Półtorak Neofilolog, 2008 | 10 | 2008 |
Question du feedback en didactique des langues étrangères: quelques réflexions théoriques E Półtorak Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics 38 (1), 31-42, 2011 | 9 | 2011 |
Nowoczesne technologie w nauczaniu języków obcych: oczekiwania, wyzwania, perspektywy B Gałan, E Półtorak Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2019 | 8 | 2019 |
Gradual development of education with the use of distance learning methods and techniques H Widła, I Mrochen, E Półtorak Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning. Collection of …, 2009 | 7 | 2009 |
Rola nowych technologii w procesie nauczania–uczenia się języków obcych. Perspektywa ucznia E Półtorak, B Gałan Postrzeganie i rola motywacji w procesie glottodydaktycznym. Perspektywa …, 2020 | 6 | 2020 |
Feedback uzyskiwany drogą elektroniczną E Półtorak, E Półtorak Neofilolog, 113-122, 2009 | 6 | 2009 |
„Propozycje kryteriów oceny ćwiczeń interaktywnych.”(w) Dydaktyka Języków Obcych na początku XXI wieku (red. M. Jodłowiec i A. Niżegorodcew) E Półtorak Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 125-134, 2007 | 6 | 2007 |
Application du schéma actantiel de Greimas en didactique des langues étrangères E Półtorak synergies Pologne, 219-227, 2007 | 6 | 2007 |
Nauczanie języków obcych w dobie nowych technologii: multimedialne narzędzia dydaktyczne a proces pozyskiwania/przekazywania informacji zwrotnych E Półtorak Materiały i media we współczesnej glottodydaktyce. Wybrane zagadnienia, 119-133, 2018 | 5 | 2018 |
Lęk przed pisaniem a kształcenie sprawności pisania na lekcjach języka francuskiego jako drugiego języka obcego E Półtorak Rozprawy Społeczne 13 (3), 112-126, 2019 | 4 | 2019 |
Podejście do błędu w nauce języków obcych: perspektywa ucznia EA Półtorak neofilolog, 2019 | 4 | 2019 |
Innowacyjny nauczyciel, czyli kto?: próba definicji pojęcia EA Półtorak, B Gałan neofilolog, 2018 | 4 | 2018 |
Quelques réflexions sur l’intégration de la littératie numérique dans le processus d’enseignement-apprentissage des langues vivantes (à l’exemple de manuels de FLE pour grands … E Półtorak Neofilolog 59 (2), 43-57, 2022 | 2 | 2022 |
Anxiety of writing and developing writing skills on French lessons as the second foreign language E Półtorak Rozprawy Społeczne 13 (3), 112-126, 2020 | 2 | 2020 |
El uso de plataformas moodle en la enseñanza de L2 y desafíos contemporáneos CB Tatoj, EA Półtorak, B Gałan Lenguaje y textos, 2018 | 2 | 2018 |
Analyse du feedback dans le processus d'enseignement/apprentissage du français langue étrangère E Półtorak | 2 | 2011 |
O zjawisku lęku językowego z perspektywy uczących się drugiego/kolejnego języka obcego online E Półtorak Neofilolog 58 (1), 43-64, 2022 | 1 | 2022 |
E-learning w kształceniu kompetencji międzykulturowych na poziomie uniwersyteckim: w stronę kodeksu dobrej praktyki EA Półtorak, J Krajka neofilolog, 2016 | 1 | 2016 |
Development of education with the use of ICT (Information and Communication Technologies) implemented in modern foreign language studies H Widła, I Mrochen, E Półtorak Smyrnova-Trybulska E.(red.): Use of E-learning in the Training of …, 2010 | 1 | 2010 |