Obserwuj
Stanisław Brzeziński
Stanisław Brzeziński
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie
Zweryfikowany adres z vizja.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Management of employees’ commitment in the process of organization transformation
S Brzeziński, A Bąk
Procedia Economics and Finance 27, 109-115, 2015
282015
Media społecznościowe w marketingu terytorialnym polskich miast
S Brzeziński, M Jasiński
Marketing i Rynek, 9-17, 2014
242014
Zarządzanie przedsiębiorstwami społecznie odpowiedzialnymi a globalne procesy integracyjne: wybrane zagadnienia
S Brzeziński
Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 2016
132016
Czynniki kształtujące orientację rynkowej odpowiedzialności społecznej
S Brzeziński
Marketing i Rynek, 11-17, 2012
132012
The behaviour of enterprises in times of crisis
S Brzeziński
Polish Journal of Management Studies 3, 69-77, 2011
122011
Use of enterprise growth theory in management of small and medium sized enterprises
S Brzeziński, P Stefańczyk
Polish Journal of Management Studies 7, 315--326, 2013
112013
Cause related marketing as one of the sustainable marketing’s dimensions: the essence and practical examples
P Bajdor, S Brzeziński
Polish Journal of Management Studies 7, 89--100, 2013
112013
The Importance of Social Media in Managing the Image of the Educational Institutions.
W Jedrzejczyk, S Brzezinski
Contemporary Economics 15 (4), 457-467, 2021
92021
Tools for integrating enterprises in a supply chain. Part 2
S Brzeziński, A Brzozowska, A Korombel
Logistyka, 28--30, 2014
82014
Concept of sustainable development as an opportunity for energy sector in Poland
S Brzezinski, J Grabara, P Pietrasienski
Metalurgia International 18 (11), 36, 2013
82013
Integrated Business Process Management in Contemporary Enterprises - a Challenge or a Necessity?
S Brzeziński, A Bitkowska
Contemporary Economics 16 (4), 374-386, 2022
62022
The effect of the liberalization of electricity market in Poland
S Brzeziński, K Zborowski, P Pietrasieński
Polish Journal of Management Studies 7, 2013
62013
Coaching as a Method of Supporting Employees’ Development in Organizations–Polish Experience,“
S Brzeziński, W Jędrzejczyk
Przegląd Organizacji 6, 2019, 2019
52019
Selected barriers management of commercialization in the international university research
W Czemiel-Grzybowska, S Brzeziński
Polish Journal of Management Studies 12 (2), 59--68, 2015
52015
Trade fairs as an opportunity for professional development: case study of ITB Berlin
S Brzeziński, M Jasiński
Polish Journal of Management Studies 10 (2), 15--22, 2014
52014
Finansowanie innowacyjności polskich przedsiębiorstw na tle Unii Europejskiej
J Łodziński, S Brzeziński
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie 10, 90-97, 2013
52013
Marketing jako proces tworzenia wartości w dobie pandemii COVID-19
S Brzeziński
Przegląd Organizacji, 9-14, 2020
42020
Interesariusze małej firmy
A Brzeziński, S Brzeziński
ZESZYTY NAUKOWE POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ 25 (2), 95, 2012
42012
Asymilacja standardów funkcjonowania organizacji inteligentnych w procesach zarządzania na przykładzie niemieckich przedsiębiorstw
S Brzeziński, D Bubel
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów/Szkoła Główna Handlowa, 85-97, 2016
32016
Tools for integrating enterprises in a supply chain (Part 1)
S Brzeziński, A Brzozowska, A Korombel
Logistyka, 38-39, 2014
32014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20