Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3935 | 3292 |
h-indeks | 28 | 27 |
i10-indeks | 37 | 36 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Richard Glavee-GeoNTNU-Norwegian University of Science & TechnologyZweryfikowany adres z ntnu.no
- Robert E. Hinson, DPhil, PhDGhana Communication Technology UniversityZweryfikowany adres z gctu.edu.gh
- HAWAZEN ALAMOUDIAssociate Professor of Marketing at King Abdul Aziz UniversityZweryfikowany adres z kau.edu.sa
- Dr. Majed AlharthiKing Abdulaziz UniversityZweryfikowany adres z kau.edu.sa
- Ravi S. SharmaProfessor of Technological Innovation @ Zayed UniversityZweryfikowany adres z ceide.org
- Francisco Liébana-CabanillasCatedratico/Full Professor/University of GranadaZweryfikowany adres z ugr.es
- Payam Hanafizadeh, PhDProfessor, Allameh Tabataba'i UniversityZweryfikowany adres z atu.ac.ir
- Hannu SaarijärviProfessor of MarketingZweryfikowany adres z tuni.fi
- Saila SaraniemiProfessor of Brand Marketing, University of OuluZweryfikowany adres z oulu.fi