Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 6388 | 3546 |
h-indeks | 37 | 30 |
i10-indeks | 64 | 51 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko5 artykułów
8 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Mar Gómez-RicoAssociate Professor of Marketing, University of Castilla-La ManchaZweryfikowany adres z uclm.es
- David Martín-Consuegra NavarroProfessor of Marketing (UCLM)Zweryfikowany adres z uclm.es
- Juan A. GarcíaUniversity of Castilla-La Mancha, SpainZweryfikowany adres z uclm.es
- María Leticia Santos-VijandeFull Professor of Marketing - University of Oviedo - Cunef UniversityZweryfikowany adres z uniovi.es
- Estrella DiazUniversity of Castilla-La ManchaZweryfikowany adres z uclm.es
- Carmen LopezUniversity of SouthamptonZweryfikowany adres z soton.ac.uk
- Juan M. MaderaUniversity of HoustonZweryfikowany adres z uh.edu
- Marianna SigalaUniversity of Newcastle AustraliaZweryfikowany adres z newcastle.edu.au
- Anil BilgihanFlorida Atlantic UniversityZweryfikowany adres z fau.edu
- Robert M. DavisonProfessor of Information Systems, City University of Hong KongZweryfikowany adres z cityu.edu.hk
- Girish PrayagProfessor of Marketing, Department of Management, Marketing, and TourismZweryfikowany adres z canterbury.ac.nz
- Peter De MaeyerSophia UniversityZweryfikowany adres z sophia.ac.jp
- Debra Z. BasilProfessor of Marketing, University of LethbridgeZweryfikowany adres z uleth.ca
Obserwuj
Arturo Molina-Collado
Full Professor of Marketing (University of Castilla-La Mancha)
Zweryfikowany adres z uclm.es - Strona główna