Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1840 | 1431 |
h-indeks | 25 | 22 |
i10-indeks | 32 | 27 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko10 artykułów
6 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Geoffrey SoutarEmeritus Professor of Marketing, University of Western AustraliaZweryfikowany adres z uwa.edu.au
- Jan PackerUniversity of QueenslandZweryfikowany adres z uq.edu.au
- Tim MazzarolUniversity of Western AustraliaZweryfikowany adres z uwa.edu.au
- Dominique BlacheUniversity of Western AustraliaZweryfikowany adres z uwa.edu.au
- karen HughesUniversity of QueenslandZweryfikowany adres z uq.edu.au
- Ella DanielTel Aviv UniversityZweryfikowany adres z tauex.tau.ac.il
- Shalom H. SchwartzProfessor Psychology, The Hebrew UniversityZweryfikowany adres z mail.huji.ac.il
- Sharon PurchaseProfessor of Marketing, University of Western AustraliaZweryfikowany adres z uwa.edu.au
- Timothy M. DalyAssociate Professor of Marketing, Zayed UniversityZweryfikowany adres z zu.ac.ae
- Jordan LouviereResearch Professor. School of Marketing, University of South AustraliaZweryfikowany adres z unisa.edu.au
- Anna K. DöringReader (Extraordinary Professor) in Psychology, University of WestminsterZweryfikowany adres z westminster.ac.uk
- Bernard E. RollinColorado State UniversityZweryfikowany adres z colostate.edu
Obserwuj
Joanne Sneddon
Senior Lecturer, Marketing and Researcher at the Centre for Human and Cultural Values
Zweryfikowany adres z uwa.edu.au