Twórcza aktywność dziecka: teoria-rzeczywistość-perspektywy rozwoju J Uszyńska-Jarmoc Trans Humana, 2003 | 98 | 2003 |
Od twórczości potencjalnej do autokreacji w szkole J Uszyńska-Jarmoc Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie, 2007 | 74 | 2007 |
The conception of self in children's narratives J Uszyńska‐Jarmoc* Early Child Development and Care 174 (1), 81-97, 2004 | 22 | 2004 |
Self‐esteem and different forms of thinking in seven and nine year olds J Uszyńska‐Jarmoc Early Child Development and Care 177 (4), 337-348, 2007 | 21 | 2007 |
Komu sprzyja szkoła? Różnice w rozwoju kompetencji poznawczych i społecznych dzieci w młodszym wieku szkolnym J Uszyńska-Jarmoc Psychologia rozwojowa 13 (2), 2008 | 17 | 2008 |
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej J Uszyńska-Jarmoc, B Dudel, M Głoskowska-Sołdatow Impuls”, Kraków-Białystok, 2013 | 16 | 2013 |
Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży. Praktyka edukacyjna J Uszyńska-Jarmoc, K Nadachewicz Wydawnictwo Akademickie „Żak", 2015 | 15* | 2015 |
Different types of thinking of seven‐year‐old children and their achievements in school J Uszyńska‐Jarmoc Early Child Development and Care 175 (7-8), 671-680, 2005 | 15 | 2005 |
Sposoby identyfikacji rozwojowego potencjału intelektualnego a modele stymulowania rozwoju uzdolnień dzieci we wczesnym dzieciństwie.[W:] W. Limont, J. Cieślikowska (red.) J Uszyńska-Jarmoc Wybrane zagadnienia edukacji uczniów zdolnych 1, 117-139, 2005 | 15 | 2005 |
Sukcesy uczniów zdolnych. Fakty-narracje-interpretacje J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, M Tarasiuk Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, 2014 | 14 | 2014 |
Czego nie wiemy o twórczości w szkole? Obszary zdeformowane, ignorowane i/lub zaniedbane J Uszyńska-Jarmoc Chowanna, 13-24, 2011 | 14 | 2011 |
Uczenie się dzieci jako warunek ich rozwoju i nabywania kompetencji kluczowych J Uszyńska-Jarmoc W: J. Uszyńska-Jarmoc, B. Dudel, M. Głoskowska-Sołdatow (red.), Rozwijanie …, 2013 | 11 | 2013 |
Students and teachers implicit and explicit theories of creativity J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat Creativity. Theories–Research-Applications 6 (2), 223-249, 2020 | 10 | 2020 |
Zdolny, ale jak?(Auto) diagnoza zdolności i uzdolnień uczniów J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, J Mantur Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, 2015 | 10 | 2015 |
How Are Creative Abilities Related to Meta-Learning Competences? B Kunat, J Uszyńska-Jarmoc, M Żak-Skalimowska Creativity. Theories–Research-Applications 6 (1), 77-90, 2019 | 9 | 2019 |
Uczenie się a zarobki–dziecięce rozumienie problemów ekonomicznych świata dorosłych J Uszyńska-Jarmoc Problemy Wczesnej Edukacji 12 (1 (32)), 7-26, 2016 | 8 | 2016 |
The first schoolbook–the tool of reproducing culture by the child or the tool of child's participation in culture? J Uszyńska-Jarmoc, M Żak L1-Educational Studies in Language and Literature, 1-18, 2014 | 8 | 2014 |
Sukcesy uczniów zdolnych J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, MJ Tarasiuk Fakty–narracje–interpretacje. CKU, Białystok, 2014 | 8 | 2014 |
Debiutant czy ekspert?: identyfikacja i samoocena uzdolnień uczniów J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2018 | 7 | 2018 |
Metauczenie się dzieci w młodszym wieku szkolnym J Uszyńska-Jarmoc Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie, 2010 | 6 | 2010 |