Obserwuj
Janina Uszyńska-Jarmoc
Janina Uszyńska-Jarmoc
profesor UwB
Zweryfikowany adres z uwb.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Twórcza aktywność dziecka: teoria-rzeczywistość-perspektywy rozwoju
J Uszyńska-Jarmoc
Trans Humana, 2003
982003
Od twórczości potencjalnej do autokreacji w szkole
J Uszyńska-Jarmoc
Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie, 2007
742007
The conception of self in children's narratives
J Uszyńska‐Jarmoc*
Early Child Development and Care 174 (1), 81-97, 2004
222004
Self‐esteem and different forms of thinking in seven and nine year olds
J Uszyńska‐Jarmoc
Early Child Development and Care 177 (4), 337-348, 2007
212007
Komu sprzyja szkoła? Różnice w rozwoju kompetencji poznawczych i społecznych dzieci w młodszym wieku szkolnym
J Uszyńska-Jarmoc
Psychologia rozwojowa 13 (2), 2008
172008
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej
J Uszyńska-Jarmoc, B Dudel, M Głoskowska-Sołdatow
Impuls”, Kraków-Białystok, 2013
162013
Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży. Praktyka edukacyjna
J Uszyńska-Jarmoc, K Nadachewicz
Wydawnictwo Akademickie „Żak", 2015
15*2015
Different types of thinking of seven‐year‐old children and their achievements in school
J Uszyńska‐Jarmoc
Early Child Development and Care 175 (7-8), 671-680, 2005
152005
Sposoby identyfikacji rozwojowego potencjału intelektualnego a modele stymulowania rozwoju uzdolnień dzieci we wczesnym dzieciństwie.[W:] W. Limont, J. Cieślikowska (red.)
J Uszyńska-Jarmoc
Wybrane zagadnienia edukacji uczniów zdolnych 1, 117-139, 2005
152005
Sukcesy uczniów zdolnych. Fakty-narracje-interpretacje
J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, M Tarasiuk
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, 2014
142014
Czego nie wiemy o twórczości w szkole? Obszary zdeformowane, ignorowane i/lub zaniedbane
J Uszyńska-Jarmoc
Chowanna, 13-24, 2011
142011
Uczenie się dzieci jako warunek ich rozwoju i nabywania kompetencji kluczowych
J Uszyńska-Jarmoc
W: J. Uszyńska-Jarmoc, B. Dudel, M. Głoskowska-Sołdatow (red.), Rozwijanie …, 2013
112013
Students and teachers implicit and explicit theories of creativity
J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat
Creativity. Theories–Research-Applications 6 (2), 223-249, 2020
102020
Zdolny, ale jak?(Auto) diagnoza zdolności i uzdolnień uczniów
J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, J Mantur
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, 2015
102015
How Are Creative Abilities Related to Meta-Learning Competences?
B Kunat, J Uszyńska-Jarmoc, M Żak-Skalimowska
Creativity. Theories–Research-Applications 6 (1), 77-90, 2019
92019
Uczenie się a zarobki–dziecięce rozumienie problemów ekonomicznych świata dorosłych
J Uszyńska-Jarmoc
Problemy Wczesnej Edukacji 12 (1 (32)), 7-26, 2016
82016
The first schoolbook–the tool of reproducing culture by the child or the tool of child's participation in culture?
J Uszyńska-Jarmoc, M Żak
L1-Educational Studies in Language and Literature, 1-18, 2014
82014
Sukcesy uczniów zdolnych
J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, MJ Tarasiuk
Fakty–narracje–interpretacje. CKU, Białystok, 2014
82014
Debiutant czy ekspert?: identyfikacja i samoocena uzdolnień uczniów
J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat
Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2018
72018
Metauczenie się dzieci w młodszym wieku szkolnym
J Uszyńska-Jarmoc
Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie, 2010
62010
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20