Obserwuj
Irena Ozimek
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Wybrane aspekty zachowań konsumentów na rynku żywności: kryteria zróżnicowania
K Gutkowska, I Ozimek
Wydaw. SGGW, 2005
1892005
Kompetencje konsumentów: innowacyjne zachowania, zrównoważona konsumpcja
A Dąbrowska, F Bylok, M Janoś-Kresło, D Kiełczewski, I Ozimek
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2015
1342015
Uwarunkowania konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych
K Gutkowska, I Ozimek, W Laskowski
Wydawnictwo SGGW, 2001
1172001
Ochrona i edukacja konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej
A Dąbrowska, M Janoś-Kresło, I Ozimek
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2005
822005
Determinants of Polish consumers' food choices and their implication for the national food industry
I Ozimek, S Żakowska‐Biemans
British Food Journal, 2011
812011
Consumer acceptance of innovations in food: A survey among Polish consumers
M Sajdakowska, P Jankowski, K Gutkowska, D Guzek, ...
Journal of Consumer Behaviour 17 (3), 253-267, 2018
552018
Serwicyzacja konsumpcji w polskich gopsodarstwach domowych Uwarunkowania i tendencje
I Dąbrowska, Anna, Gutkowska, Krystyna, Janoś
Difin, 2010
42*2010
Zachowania młodych konsumentów na rynku żywności
K Gutkowska, I Ozimek
Wydawnictwo SGGW, 2008
392008
Badania marketingowe na rynku żywności
K Gutkowska, I Ozimek
Wydawnictwo SGGW, 2002
382002
Bezpieczenstwo zywnosci w aspekcie ochrony konsumenta w Polsce
I Ozimek
Rozprawy Naukowe i Monografie. Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w …, 2006
342006
Postrzeganie przez konsumentów zagrożeń związanych z żywnością
I Ozimek, K Gutkowska, S Zakowska-Biemans
Żywność Nauka Technologia Jakość 11 (4 Spec), 2004
262004
Renewable energy attitudes and behaviour of local governments in Poland
J Rakowska, I Ozimek
Energies 14 (10), 2765, 2021
242021
Oświadczenia żywieniowe i zdrowotne w regulacjach prawnych i opinii konsumentów
I Ozimek, N Przezdziecka-Czyzewska
Żywność Nauka Technologia Jakość 24 (1), 2017
152017
Czytelność, zrozumiałość i kompletność informacji zamieszczanych na opakowaniach żywności w opinii konsumentów
M Tomaszewska-Pielacha, I Ozimek
Problemy Higieny i EpidemiologiiProbl Hig Epidemiol 92 (4), 820-823, 2011
152011
Konsumpcja żywności w polskich gospodarstwach domowych: kryteria zróżnicowania
K Gutkowska, W Laskowski, I Ozimek
Wydawnictwo SGGW, 2012
142012
Polish consumers’ perception of food-related risks
I Ozimek, S Zakowska-Biemans, K Gutkowska
Polish journal of food and nutrition sciences 59 (2), 2009
142009
Uwarunkowania wyboru żywności przez konsumentów w okresie przekształceń rynkowych
I Ozimek
Pr. dokt. Katedry Ekonomiki Konsumpcji i Gospodarstwa Domowego SGGW, Warszawa, 1996
131996
Young consumers' perception of food safety and their trust in official food control agencies
J Franc-Dąbrowska, I Ozimek, I Pomianek, J Rakowska
British Food Journal 123 (8), 2693-2704, 2021
112021
CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA CZYTANIE PRZEZ KONSUMENTÓW INFORMACJI ZAMIESZCZANYCH NA OPAKOWANIACH PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH.
I Ozimek, M Tomaszewska-Pielacha
Studia i Materialy Polskiego Stowarzyszenia Zarzadzania Wiedza/Studies …, 2011
112011
Zachowania konsumentów na rynku dóbr i usług: wybrane aspekty
I Ozimek
Difin, 2010
112010
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20