Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3048 | 1729 |
h-indeks | 28 | 22 |
i10-indeks | 47 | 36 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Christoph BreuerProfessor of Sport Management, German Sport University CologneZweryfikowany adres z dshs-koeln.de
- Georgios NalbantisResearch Associate, University of TübingenZweryfikowany adres z uni-tuebingen.de
- Prof. Paul DownwardSchool of Sport Exercise and Health SciencesZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Michael LechnerUniversity of St. Gallen, Swiss Insitute for Empirical Economic Research (SEW)Zweryfikowany adres z unisg.ch
- Dennis CoatesUMBCZweryfikowany adres z umbc.edu
- Christian DeutscherProfessor for Sports Economics, Bielefeld UniversityZweryfikowany adres z uni-bielefeld.de
- Sonja UtzFull professor; leader research group Social Media Leibniz-Institut für Wissensmedien TübingenZweryfikowany adres z iwm-tuebingen.de
- Alex KrumerMolde University CollegeZweryfikowany adres z himolde.no
- Oliver GürtlerProfessor of Economics, University of CologneZweryfikowany adres z uni-koeln.de
- Dominik SchreyerWHU - Otto Beisheim School of Management, Center for Sports and Management (CSM)Zweryfikowany adres z whu.edu
Obserwuj
Tim Pawlowski
Professor of Sports Economics, University of Tuebingen
Zweryfikowany adres z uni-tuebingen.de - Strona główna