Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2718 | 1413 |
h-indeks | 23 | 20 |
i10-indeks | 27 | 24 |
Współautorzy
- Mingyu (Max) JooAssistant Professor, University of California, RiversideZweryfikowany adres z ucr.edu
- Yi ZhuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- Jura LiaukonyteCornell UniversityZweryfikowany adres z cornell.edu
- Linli XuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- Adam RennhoffProfessor of Economics, Middle Tennessee State UniversityZweryfikowany adres z mtsu.edu
- Rex DuProfessor of Marketing, University of Texas at AustinZweryfikowany adres z mccombs.utexas.edu
- Jinhong Xie (谢劲红)JC Penney Eminent Scholar Chair, Eminent Scholar & Professor of Marketing,University of FloridaZweryfikowany adres z ufl.edu
- Qi WangChina Europe International Business SchoolZweryfikowany adres z ceibs.edu
- David KempeProfessor of Computer Science, University of Southern CaliforniaZweryfikowany adres z usc.edu
- Bo CowgillColumbia UniversityZweryfikowany adres z columbia.edu
- Kinshuk JerathArthur F Burns Professor of Free and Competitive Enterprise, Professor of Business, MarketingZweryfikowany adres z columbia.edu
- Sridhar NarayananProfessor of Marketing, Stanford University Graduate School of BusinessZweryfikowany adres z stanford.edu
- Brett R. GordonProfessor of Marketing, Kellogg School of Management, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z kellogg.northwestern.edu
- Zsolt KatonaHaas School of Business, UC BerkeleyZweryfikowany adres z haas.berkeley.edu
- Jiwoong ShinProfessor of Marketing at Yale UniversityZweryfikowany adres z yale.edu
- Andres MusalemUniversity of ChileZweryfikowany adres z dii.uchile.cl
- Vincent NijsAssistant Professor of Marketing, Rady School of ManagementZweryfikowany adres z rady.ucsd.edu
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Kusum L. AilawadiCharles Jordan 1911 TU'12 Professor of Marketing, Tuck School at DartmouthZweryfikowany adres z dartmouth.edu
- Michaela DraganskaDrexel UniversityZweryfikowany adres z drexel.edu
Obserwuj
Kenneth C Wilbur
Professor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San Diego
Zweryfikowany adres z ucsd.edu - Strona główna