Follow
Magdalena Daszkiewicz
Title
Cited by
Cited by
Year
Marketing. Teoria i przykłady.
P Waniowski, D Sobotkiewicz, M Daszkiewicz
Placet, 2010
51*2010
Kreowanie marki korporacyjnej
M Daszkiewicz, S Wrona
Difin, 2014
472014
Innowacje społeczne w kreowaniu atrakcyjności miast
M Daszkiewicz, B Marketingowych
Logistyka, 1411-1418, 2015
17*2015
Smart marketing w służbie miast
M Daszkiewicz
Marketing i Zarządzanie, 263-275, 2015
112015
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION-TOWARDS A HOLISTIC CONCEPT.
M Daszkiewicz, A Pukas
Management Sciences/Nauki o Zarzadzaniu 28 (3), 20-29, 2016
82016
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION-TOWARDS A HOLISTIC CONCEPT.
M Daszkiewicz, A Pukas
Nauki o Zarządzaniu 28 (3), 20-29, 2016
82016
Kształcenie ustawiczne – szansa czy konieczność
M Daszkiewicz, S Wrona
Marketing i Rynek 8, 223-228, 2014
82014
Planowanie kampanii społecznych
M Daszkiewicz
Nauki o Zarządzaniu 6, 131-145, 2011
82011
City marketing communication–challenges and inspirations
M Daszkiewicz, A Pukas
Jagiellonian Journal of Management 2 (Numer 2), 85-100, 2016
72016
Zogniskowane wywiady grupowe online jako alternatywa dla tradycyjnych metod gromadzenia danych–szanse rozwoju i wyzwania dla badaczy
M Daszkiewicz, S Wrona
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 336, 2014
72014
Associations between diet and acne lesions
M Daszkiewicz
Roczniki Państwowego Zakładu Higieny 72 (2), 2021
62021
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej–analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
M Daszkiewicz
Zdrowie i style życia: wyzwania ekonomiczne i społeczne 153, 269-298, 2019
62019
Badanie wizerunku terytorialnego z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń
M Daszkiewicz
Nauki o Zarzadzaniu, 74-83, 2012
62012
Development of a brand idea as the basis for region branding. A case study of the Jizera mountains and the foreland region
M Daszkiewicz, A Wołosecka
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 107-121, 2019
52019
Kreowanie marki regionu-możliwości i wyzwania
M Daszkiewicz
Marketing i Rynek, 2015
52015
Country as a corporate brand. Developing a framework for place brand communication: A case study of Poland
M Daszkiewicz
Handel Wewnętrzny 371 (6), 56-65, 2017
42017
Rola konsumentów w rozwoju inteligentnych miast
M Daszkiewicz
Marketing i Rynek, 2015
42015
Badanie wizerunku miast z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń
M Daszkiewicz
Marketing i Zarządzanie, 257-266, 2012
42012
System identyfikacji wizualnej Dolnego Śląska w opinii mieszkańców regionu
M Daszkiewicz, P Waniowski
Komunikacja Rynkowa. Kultura. Perswazja. Technologia, 390-401, 2011
32011
Wybrane problemy badań wizerunku miast
M Daszkiewicz
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 116-126, 2010
32010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20