Obserwuj
Prof. dr hab. inż. Adam Jabłoński, Uniwersytet WSB MERITO w Poznaniu
Prof. dr hab. inż. Adam Jabłoński, Uniwersytet WSB MERITO w Poznaniu
Head of the Institute of Management and Quality, WSB MERITO University in Poznań, POLAND
Zweryfikowany adres z ottima-plus.com.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Scalability of sustainable business models in hybrid organizations
A Jabłoński
Sustainability 8 (3), 194, 2016
1372016
Modele zrównoważonego biznesu w budowie długoterminowej wartości przedsiębiorstw z uwzględnieniem ich społecznej odpowiedzialności
A Jabłoński
1212013
Research on business models in their life cycle
A Jabłoński, M Jabłoński
Sustainability 8 (5), 430, 2016
902016
Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard).Teoria i praktyka
A Jabłoński, M Jabłoński
Difin, 2011
58*2011
Modele biznesu w sektorach pojawiających się i schyłkowych. Tworzenie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa opartej na jakości i kryteriach ekologicznych
A Jabłoński
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2008
572008
A.Jabłoński – Modele biznesu w sektorach pojawiających się i schyłkowych, Tworzenie przewagi konkurencyjnej oparte na jakości i kryteriach ekologicznych
A Jabłoński
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górn, 2008
57*2008
Social Business Models in the Digital Economy, New Concepts and Contemporary Challenges
MJ Adam Jabłoński
Palgrave Macmillan, 2020
362020
Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard) w implementacji założeń rozwoju organizacji
A Chodyński, A Jabłoński, M Jabłoński
Wydawnictwo Krakowskiej Szkoły Wyższej, 2007
332007
Environmental Corporate Social Responsibility (ECSR)-koncepcja strategiczna budowy wartości firmy oparta na kryteriach ekologicznych
A Chodyński, A Jabłoński, M Jabłoński
Przegląd Organizacji, 30-32, 2008
302008
Skalowalnośc modeli biznesu w środowisku sieciowym
A Jabłoński
DIFIN, 2015
282015
Cykl życia wartości przedsiębiorstwa wobec kondycji modelu biznesu
MJ Adam Jabłoński
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie, 57-63, 2013
28*2013
Projektowanie sieciowych modeli biznesu
MJ Adam Jabłoński
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2013
252013
Trust as a key factor in shaping the social business model of water supply companies
A Jabłoński, M Jabłoński
Sustainability 11 (20), 5805, 2019
232019
Zrównoważony rozwój a zrównoważony biznes w budowie wartości przedsiębiorstw odpowiedzialnych społecznie
A Jabłoński
Zeszyt Naukowy Wyższej Szkoły Humanitas pod redakcja naukową Marka Jabłońskiego, 2010
222010
Social perspectives in digital business models of railway enterprises
A Jabłoński, M Jabłoński
Energies 13 (23), 6445, 2020
212020
New economy business models in the concepts of big data, the sharing economy and the circular economy
A Jabłoński, M Jabłoński, A Jabłoński, M Jabłoński
Social Business Models in the Digital Economy: New Concepts and Contemporary …, 2020
212020
Spójność hybrydy strategicznej w środowisku sieciowym
A Jabłoński
DIFIN, 2015
212015
Digital business models: Perspectives on monetisation
A Jabłoński, M Jabłoński
Routledge, 2020
182020
Social Factors as a Basic Driver of the Digitalization of the Business Models of Railway Companies
MJ Adam Jabłoński
Sustainability, 2019
182019
Myślenie systemowe i sieciowe w konstruowaniu modeli biznesu
A Jabłoński
Kwartalnik Nauk o przedsiębiorstwie 31 (2), 43-49, 2014
172014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20