Obserwuj
Sławomir Trusz, Ph.D.
Sławomir Trusz, Ph.D.
WSB University, Dąbrowa Górnicza, Poland
Zweryfikowany adres z wsb.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Why do females choose to study humanities or social sciences, while males prefer technology or science? Some intrapersonal and interpersonal predictors
S Trusz
Social Psychology of Education 23 (3), 615-639, 2020
512020
Społeczne piętno eurosieroctwa
S Trusz, M Kwiecień
Difin, 2012
352012
Four mediation models of teacher expectancy effects on students’ outcomes in mathematics and literacy
S Trusz
Social Psychology of Education, 1-31, 2017
342017
Interpersonal and Intrapersonal Expectancies
S Trusz, P Bąbel
Routledge, 2016
262016
Efekt oczekiwań interpersonalnych w edukacji
S Trusz
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2010
222010
Interrelationship between levels of digital competences and Technological, Pedagogical and Content Knowledge (TPACK): A preliminary study with Polish academic teachers
N Demeshkant, S Trusz, K Potyrała
Technology, Pedagogy and Education 31 (5), 579-595, 2022
192022
The teacher’s pet phenomenon 25 years on
S Trusz
Social Psychology of Education 20, 707-730, 2017
142017
The social and educational situation of circular migrants’ children in Poland
I Kawecki, A Kwatera, B Majerek, S Trusz
Studia Sociologica 4, 147-161, 2012
142012
Efekty oczekiwań interpersonalnych. Wybór tekstów
S Trusz
Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2013
13*2013
Efekty oczekiwań interpersonalnych: ujęcie interdyscyplinarne,[w:] S. Trusz (red.)
S Trusz
Efekty oczekiwań interpersonalnych. Wybór tekstów, 2013
122013
Machine learning algorithms for detection and classifications of emotions in contact center applications
M Płaza, S Trusz, J Kęczkowska, E Boksa, S Sadowski, Z Koruba
Sensors 22 (14), 5311, 2022
102022
Kulturowa transmisja stereotypu płci. Co sprawia, że mężczyźni studiują na kierunkach ścisłych lub technicznych, a kobiety na kierunkach humanistycznych lub społecznych?
S Trusz
Labor et Educatio, 265-302, 2015
92015
Dzieci migrantów zarobkowych – obywatele Europy czy eurosieroty?
I Kawecki, S Trusz, A Kwatera, B Majerek
Wydawnictwo Naukowe UP, 2015
92015
Psychospołeczne i edukacyjne mechanizmy stereotypizacji, uprzedzeń i dyskryminacji dzieci sezonowych migrantów
S Trusz
Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2018
62018
Two perspectives on expectancies: an introduction
S Trusz, P Bąbel
Interpersonal and Intrapersonal Expectancies, 1-19, 2016
62016
Efekty oczekiwań interpersonalnych
S Trusz
Wybór tekstów, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa, 2013
62013
Edukacyjne i społeczno-emocjonalne konsekwencje zjawiska eurosieroctwa
S Trusz, R Kwiecińska
Kultura i Edukacja 87, 107-134, 2012
62012
Techniki terapii behawioralnej bólu przewlekłego i ich skuteczność w świetle wyników metaanaliz
A Ziółkowska, S Trusz, P Bąbel
Postępy Psychiatrii i Neurologii 23, 10-16, 2014
52014
Behawioryzm w pedagogice i praktyce edukacyjnej
S Trusz
Edukacja. Studia – Badania – Innowacje 116 (4), 15-25, 2011
52011
Kompetencje ucznia i nauczyciela
M Kielar-Turska
Psychologia w Szkole 2, 5-13, 2010
52010
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20