Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1189 | 622 |
h-indeks | 13 | 11 |
i10-indeks | 14 | 11 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Sylvia von WallpachProfessor (MSO), Copenhagen Business SchoolZweryfikowany adres z cbs.dk
- Hans MuhlbacherInternational University of MonacoZweryfikowany adres z inseec.com
- Karine RaïesAssociate Professor in MarketingZweryfikowany adres z em-lyon.com
- Maria KreuzerInternational University of MonacoZweryfikowany adres z monaco.edu
- Reinhard GrohsSeeburg Castle UniversityZweryfikowany adres z uni-seeburg.at
- Paul H. DriessenAssociate Professor of Marketing, Radboud University NijmegenZweryfikowany adres z fm.ru.nl
- Bas Hillebrandprofessor, Radboud University Nijmegen; professor, Nyenrode Business UniversiteitZweryfikowany adres z fm.ru.nl
- Jan-Benedict E.M. SteenkampMassey Distinguished Professor, University of North Carolina atZweryfikowany adres z unc.edu
- Marnik DekimpeProfessor of Marketing, Tilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
- Alain d'AstousHEC MontréalZweryfikowany adres z hec.ca
- Simon P. SiguéProfessor of Marketing, Athabasca UniversityZweryfikowany adres z athabascau.ca
- Antonella CaruBocconi UniversityZweryfikowany adres z unibocconi.it
- Inge GeyskensTilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
- katrijn gielensuniversity of north carolinaZweryfikowany adres z kenan-flagler.unc.edu
- Christine VallasterProf f Marketing, FH salzburgZweryfikowany adres z fh-salzburg.ac.at