Joanna Wnęk-Gozdek
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
“It’s never too late to learn”–How does the Polish U3A change the quality of life for seniors?
J Mackowicz, J Wnek-Gozdek
Educational Gerontology 42 (3), 186-197, 2016
412016
The Process of (non) Ageing in the Perception of Polish Centenarians
J Maćkowicz, J Wnęk-Gozdek
Educational Gerontology, http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.10, 2016
82016
Cyberbullying Prevention in the Opinion of Teachers
J Wnęk-Gozdek, Tomczyk, Łukasz, A Mróz
Media Education (Mediaobrazovanie), 59, 594-607, 2019
62019
Modern didactics in contemporary education
B Kędzierska, J Wnęk-Gozdek
International Journal of Electronics and Telecommunications 61 (3), 251-260, 2015
62015
Digital inclusion from the perspective of teachers of older adults - expectations, experiences, challenges and supporting measures
Ł Tomczy, A Mróz, K Potyrała, J Wnęk-Gozdek
Gerontology & Geriatrics Education, 2020
52020
Centenarians’ experience of (non-) loneliness—life lessons
J Mackowicz, J Wnek-Gozdek
Educational Gerontology 44 (5-6), 308-315, 2018
52018
ICT, digital literacy, digital inclusion and media education in Poland
Ł Tomczyk, J Wnęk-Gozdek, A Mróz, K Wojewodzic
ICT for learning and inclusion in Latin America and Europe : case study from …, 2019
42019
Late-Life Learning for Social Inclusion: Universities of the Third Age in Poland
J Maćkowicz, J Wnęk-Gozdek
The University of the Third Age and Active Ageing: European and Asian …, 2019
32019
Obraz najstarszego pokolenia w percepcji małych dzieci
J Wnęk-Gozdek, P Sutor
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze, 33-37, 2008
3*2008
Evaluation of the Functionality of a New E-Learning Platform vs. Previous Experiences in E-Learning and the Self-Assessment of Own Digital Literacy
Ł Tomczyk, K Potyrała, A Włoch, J Wnęk-Gozdek, N Demeshkant
Sustainability 12 (23), 10219, 2020
22020
Transformation of an older women under the influence of education at the university of the third age-a case study
J Mackowicz, J Wnek-Gozdek
E-MENTOR 2, 45-55, 2016
22016
Oddam siebie w dobre ręce" : osoby 60+ jako użytkownicy portali randkowych
J Łaszyn, J Wnęk-Gozdek
Biblioteka Gerontologii Społecznej. EXLIBRIS 3, 106-126, 2013
2*2013
Formy i metody aktywizowania studentów
J Wnęk-Gozdek
Współczesne wyzwania dydaktyki szkoły wyższej, 145-161, 2009
22009
Informal learning in the experience of a Polish centenarian — case study
JWG Jolanta Maćkowicz
10th International Conference on Education and New Learning Technologies …, 2018
1*2018
Spiritual Testament of Polish Centenarians Addressed to Future Generations
J Maćkowicz, J Wnęk-Gozdek
DEStech Transactions on Social Science, Education and Human Science, 2018
12018
Transformacja starszych kobiet pod wpływem oddziaływań edukacyjnych uniwersytetu trzeciego wieku-studium przypadku
J Maćkowicz, J Wnęk-Gozdek
e-mentor, 45-55, 2016
12016
Kształtowanie kompetencji informacyjnych uczniów w kontekście Deklaracji Kapsztadzkiej
J Wnęk-Gozdek
12015
osoby 60+ jako wirtUalNi raNdkowicze (Na Przykładzie UżytkowNików Portali swatka i Polish hearts)
J Łaszyn, J Wnęk-Gozdek
NA STAROŚĆ, 81, 2012
12012
Współczesne wyzwania dydaktyki szkoły wyższej
D Topa, A Kwatera, K Szewczuk, O Wyżga, R Rosiek, A Panek, ...
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2009
12009
Reflections on Inclusion and ICT in the context of Smart Ecosystem for Learning and Inclusion Project
VAC Jáuregui, MCH Marino, CAH Amato, IF Silveira, MA Eliseo, ...
Hacettepe Üniversitesi Yayınları, 2021
2021
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20