Katarzyna Krasoń
Katarzyna Krasoń
Zweryfikowany adres z us.edu.pl - Strona główna
TytułCytowane przezRok
Cielesność aktu tworzenia w teatrze ruchu: integracja sztuki i edukacji w rozwoju i transgresji potencjału człowieka
K Krasoń
Wydawnictwo UNIVERSITAS, 2013
252013
Dziecięce odkrywanie tekstu literackiego: kinestetyczne interpretacje liryki
K Krasoń
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2005
192005
Dwa światy: ruch dyrektywny i niedyrektywny jako wizualizacja-odkrywanie-poznawanie
K Krasoń, G Szafraniec
Impuls,, 2000
13*2000
Przestrzenie sztuki dziecka: strategia intersemiotycznego i polisensorycznego wsparcia jednostek o obniżonej sprawności intelektualnej
K Krasoń, B Mazepa-Domagała
Librus, 2003
112003
Rozumienie i wyjaśnianie przeżywanego tekstu a komunikacja metaforyczna w pracy z dzieckiem potrzebującym wsparcia
K Krasoń
Wspomaganie rozwoju. Psychostymulacja i psychokorekcja, 2000
92000
Skala Postaw Twórczych i Odtwórczych (SPTO): podręcznik testu-wersja dla uczniów szkoły podstawowej klas I-III
K Krasoń
Ministerstwo Edukacji Narodowej, 2011
8*2011
Kinesthetic Strategy of Diagnosis and Support to Aid Children’s Development
K Krason
Early Child Development and Care 173, 193-206, 2003
82003
Directive and non‐directive movement in child therapy
K Krason, G Szafraniec
Early Child Development and Care 158 (1), 31-42, 1999
71999
Sztuka – terapia – poznanie. W stronę podejścia indywidualizującego w badaniach muzykoterapeutycznych
K Krasoń, L Konieczna-Nowak
62016
Kilka cierpkich uwag o teatrze w edukacji wczesnoszkolnej, ale i poszukiwanie rozwiązań rzeczywistej aktywności nacechowanej twórczo
K Krasoń
Problemy Wczesnej Edukacji 9 (1 (20)), 17-26, 2013
52013
Wymiary biblioterapii ekspresyjnej–kilka refleksji wprowadzających
K Krasoń
W: K. Krasoń, B. Mazepa-Domagała (red.), Ekspresja twórcza dziecka …, 2004
42004
DZIECIĘCY TEATR RUCHU. KINESTETYCZNA STRATEGIA POZNANIA (" PROFIL RUCHOWEGO ZACHOWANIA DZIECKA"-UJĘCIE SYGNALNE)
K Krasoń
Kwartalnik Pedagogiczny 193 (3), 133-145, 2003
42003
Drama Movement Techniques and Formation of Self-Creative Competences of a Child at the Early School Age-Initial Approach
A Galaska, K Krason
Drama Research: International Journal of Drama in Education 2, 2011
32011
Arteterapia
K Krasoń
Literatura dla dzieci i młodzieży (po roku 1980) 2, 234-254, 2009
3*2009
Skłonność emergencyjna dzieci i adolescentów: utopia socjoempatycznej podmiotowości, zachowania ryzykowne a potencjał ekspresyjny spotkania
K Krasoń, A Czerkawski
Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2009
32009
Metaphorical Communication by movement in Work with Children Needing Assistance
K Krasoń
Science and Quality of Life: Centennial Prospects for Education, 421- 424, 2003
32003
Apli Papli: książka dla nauczyciela
M Lorek, E Rostańska, K Krasoń
Wydawnictwo Maria Lorek, 1997
31997
The Educational Significance of Art – a Report from Experimental Research
K Krasoń
The New Educational Review 50 (1), 159-168, 2017
22017
Kształcenie nauczycieli – pytania niechciane czy konieczne? Reinterpretacja kompetencji pedagogicznych, na przykładzie poziomu zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej
K Krasoń
Edukacja jutra. Wyzwania współczesności i przyszłości, 161-180, 2012
2*2012
Intersemiotic interpretation of music and creative activity of a seven-year-old child (based on the Child’s Motional Behavior Profile)
K Krasoń
The New Educational Review 28, 207-223, 2012
22012
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20