Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3131 | 2082 |
h-indeks | 24 | 20 |
i10-indeks | 26 | 24 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Stefan MayerAssistant Professor of Marketing Analytics, University of TübingenZweryfikowany adres z uni-tuebingen.de
- Daniel WentzelProfessor of Marketing, RWTH Aachen UniversityZweryfikowany adres z time.rwth-aachen.de
- Aparna LabrooNorthwestern UniversityZweryfikowany adres z kellogg.northwestern.edu
- Thorsten StaakeFull Professor, Chair of Information Systems and Energy Efficient Systems, University of BambergZweryfikowany adres z uni-bamberg.de
- Klemens KnöferleAssociate Professor, BI Norwegian Business SchoolZweryfikowany adres z bi.no
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesZweryfikowany adres z unsw.edu.au
- Rolf ReberProfessor of Cognitive Psychology, University of OsloZweryfikowany adres z psykologi.uio.no
- Thomas OtterProfessor of Marketing, Goethe University, FrankfurtZweryfikowany adres z marketing.uni-frankfurt.de
- Max J. PachaliAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityZweryfikowany adres z tilburguniversity.edu
- Philipp ScharfenbergerInstitute for Mobility / Institute for Marketing and Customer Insight, University of St.GallenZweryfikowany adres z unisg.ch
- Torsten BornemannProfessor of Marketing, Goethe University FrankfurtZweryfikowany adres z wiwi.uni-frankfurt.de
- Reto HofstetterProfessor of Marketing, University of LucerneZweryfikowany adres z unilu.ch
Obserwuj
Jan R. Landwehr
Professor of Marketing, Goethe University Frankfurt
Zweryfikowany adres z wiwi.uni-frankfurt.de - Strona główna