Osobowościowe uwarunkowania preferencji zawodowych młodzieży M Łączyk | 7 | 2008 |
Środowisko wychowawcze a osobowość twórcza- diagnoza uwarunkowań postaw twórczych studentów na podstawie badań własnych M Łączyk Psychologia Twórczości. Nowe horyzonty, red. S. Popek, R. E. Bernacka, C. W …, 2009 | 4 | 2009 |
The Attitudes of Academic Teachers as Well as Education Students Towards the Categories of Values Relativised in the Postmodern Culture M Kleszcz, M Łączyk Stanisław Juszczyk, 250, 2012 | 2 | 2012 |
Dimorphic outlook on children's creative attitudes on the verge of education application of creative and re-constructive attitudes rating scale (SPTO) K Krasoń, J Bonar, J Garbula, E Jaszczyszyn, A Nowak-Łojewska, ... | 1 | 2015 |
the Corporality Aspect in Drama and Creativity of Children with Diverse needs for Hubristically Motivated expansion A Gałązka, M Łączyk Stanisław Juszczyk, 17, 2015 | 1 | 2015 |
Predylekcje do twórczości codziennej i ryzyko osamotnienia młodzieży—ramowy model teoretyczny i diagnoza stanu w obszarze zjawisk M Łączyk Chowanna, 227-244, 2011 | 1 | 2011 |
Związek ucieleśnienia i narracji na podstawie obserwacji zachowań M Łączyk | | 2024 |
Pomiędzy wyobcowaniem a partycypacją-nauczyciele wobec M Kleszcz, M Łączyk | | 2024 |
Resilience and early school age children’s needs satisfied through art M Łączyk Kultura i Edukacja, 2017 | | 2017 |
Ekspresja ruchu – ciało – kreacja - komunikat APK Red.Małgorzata Łączyk | | 2016 |
Związek ucieleśnienia i narracji na podstawie obserwacji zachowań dzieci w ich kontakcie ze sztuką wizualną M Łączyk Ekspresja ruchu-ciało-kreacja-komunikat, 2016 | | 2016 |
Potrzeba hubrystyczna i kompetencje twórcze dzieci w wieku wczesnoszkolnym a współczesne wyzwania edukacyjne M Łączyk Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży. Teoria i badania. Red. Janina …, 2015 | | 2015 |
Twórcza rewitalizacja grup defaworyzowanych M Łączyk, A Pyrzyk-Kuta Chowanna, 2015 | | 2015 |
Autorytet nauczyciela - refleksja o jego znaczeniu w kontekście reifikacji relacji osobowych i zjawiska osamotnienia młodzieży M Łączyk „Kto chce zapalać innych, sam musi płonąć”. O relacji mistrz-uczeń: księga …, 2014 | | 2014 |
Arteterapia we wspomaganiu rozwoju dzieci autystycznych- studium przypadku na przykładzie dziecka wykazującego cechy zachowań autystycznych M Łączyk, A Klasik, D Krzywoń Sześciolatek w szkole, red. A. Szafrańska, 2014 | | 2014 |
Wpływ modelowania skryptowego u dzieci na dysfunkcje osobowości w świetle analizy transakcyjnej M Łączyk, A Klasik, K Danuta Sześciolatek w szkole, red. A. Szafrańska, 2014 | | 2014 |
Zmiana obrazu psychologicznego funkcjonowania dziecka pod wpływem działań o charakterze ekspresyjnym i biblioterapeutycznym w sytuacjach trudnych generujących poczucie osamotnienia M Łączyk, BS Anna, K Magdalena Oblicza trudnego dzieciństwa, red. M. Cywińska, 123-150, 2014 | | 2014 |
Pomiędzy wyobcowaniem a partycypacją-nauczyciele wobec wartościowania kultury postmodernistycznej M Kleszcz, M Łączyk | | 2013 |
Pomiędzy wyobcowaniem a partycypacją- nauczyciele wobec wartościowania atrybutów kultury postmodernistycznej M Łączyk, M Kleszcz Chowanna, nr1 (40), 2013 | | 2013 |
Predilection for daily creativity and the risk of young people’s loneliness–a frame theoretical model and the diagnosis... M Łączyk Chowanna 36 (ENG 1), 121-139, 2013 | | 2013 |