Obserwuj
Anna Wach
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Rozwój zawodowy–motywy podejmowania aktywności uczenia się
A Wach-Kąkolewicz
E-mentor 4 (26), 57-60, 2008
252008
„Chcemy pracy!”–motywacje i oczekiwania studentów wobec uczelni ekonomicznych
B Sławecki, A Wach-Kąkolewicz
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów 25 (3), 149-165, 2012
162012
Stawanie się nauczycielem akademickim: w kierunku wspierania uczenia się przez refleksyjną praktykę
A Wach-Kąkolewicz
Wydawnictwo Kontekst, 2019
132019
Learning and teaching with electronic games as an educational method
A Wach-Kąkolewicz
The Strategic Management 15, 2014
82014
Rozwój kompetencji pedagogicznych nauczycieli akademickich-potrzeby i działania
A Wach-Kąkolewicz
Wydawnictwo Naukowe UAM w Poznaniu, 2013
82013
Postawy i oczekiwania studentów I roku UEP wobec studiowania na uczelni wyższej
A Andrzejczak, A Wach-Kąkolewicz
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów: problemy, innowacje, projekty, 87-108, 2010
82010
Konstruktywizm edukacyjny w nauczaniu przedsiębiorczości metodą gier elektronicznych
A Gaweł, AM Wach-Kąkolewicz
Horyzonty Wychowania 15 (34), 87-102, 2016
72016
Umiejętności komunikowania i współpracy w środowisku wirtualnym jako efekt szkoleń e-learningowych
A Wach-Kąkolewicz
Neodidagmata 31 (32), 99-108, 2011
72011
Hospitacje zajęć ukierunkowane na wspieranie rozwoju kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich
A Wach‑Kąkolewicz
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów 36 (2), 77-94, 2015
62015
Constructivist approach in teaching in higher education
A Wach-Kąkolewicz
Perspectives on computer gaming in higher education, 11, 2016
52016
Uwarunkowania interakcji w klasie szkolnej
A Wach-Kąkolewicz
Wydawnictwo Naukowe UAM w Poznaniu, 2003
42003
Portfolio uczenia się jako metoda wspomagająca rozwój kompetencji do nauczania młodej kadry akademickiej
M Kąkolewicz
32015
Ewaluacja zajęć jako instrument podnoszenia jakości kształcenia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu-badania, refleksje, kierunki zmian
A Wach-Kąkolewicz
Studia Oeconomica Posnaniensia 3 (5), 2015
32015
Umiejętność samoregulowanego uczenia się i przedsiębiorczość a postawy studentów wobec zdobywania wiedzy i zajęć na uczelni
A Wach-Kąkolewicz
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 79-91, 2012
32012
Aktywność komunikacyjna studentów i nauczyciela w kształceniu przez internet
A Wach-Kąkolewicz
Od re dak cji, 56, 2007
32007
Tradycje komunikowania a komunikowanie w kształceniu zdalnym przez Internet.„
A Wach-Kąkolewicz
Neodidagmata 27 (28), 67-78, 2005
32005
Informacje zwrotne od nauczyciela a wyniki uzyskiwane przez studentów na przykładzie zajęć z wykorzystaniem wirtualnych gier strategicznych w edukacji przedsiębiorczej
A Gaweł, A Wach-Kąkolewicz
Horyzonty Wychowania 17 (43), 11-24, 2018
22018
Tożsamość zawodowa nauczycieli akademickich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu a ich kompetencje do nauczania
A Wach-Kąkolewicz
Studia Oeconomica Posnaniensia 5 (3), 2017
22017
Centrum dydaktyki akademickiej jako katalizator rozwoju kompetencji do nauczania
A Wach-Kąkolewicz
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 85-100, 2016
22016
Wyzwolić zaangażowanie, czyli o konstruktywizmie w e-learningu
A Wach-Kąkolewicz, O Shelest
W: M. Dąbrowski, Zając M.(red.), E-edukacja w praktyce–wyzwania i bariery …, 2014
22014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20