Rozwój zawodowy–motywy podejmowania aktywności uczenia się A Wach-Kąkolewicz E-mentor 4 (26), 57-60, 2008 | 25 | 2008 |
„Chcemy pracy!”–motywacje i oczekiwania studentów wobec uczelni ekonomicznych B Sławecki, A Wach-Kąkolewicz Edukacja Ekonomistów i Menedżerów 25 (3), 149-165, 2012 | 16 | 2012 |
Stawanie się nauczycielem akademickim: w kierunku wspierania uczenia się przez refleksyjną praktykę A Wach-Kąkolewicz Wydawnictwo Kontekst, 2019 | 13 | 2019 |
Learning and teaching with electronic games as an educational method A Wach-Kąkolewicz The Strategic Management 15, 2014 | 8 | 2014 |
Rozwój kompetencji pedagogicznych nauczycieli akademickich-potrzeby i działania A Wach-Kąkolewicz Wydawnictwo Naukowe UAM w Poznaniu, 2013 | 8 | 2013 |
Postawy i oczekiwania studentów I roku UEP wobec studiowania na uczelni wyższej A Andrzejczak, A Wach-Kąkolewicz Edukacja Ekonomistów i Menedżerów: problemy, innowacje, projekty, 87-108, 2010 | 8 | 2010 |
Konstruktywizm edukacyjny w nauczaniu przedsiębiorczości metodą gier elektronicznych A Gaweł, AM Wach-Kąkolewicz Horyzonty Wychowania 15 (34), 87-102, 2016 | 7 | 2016 |
Umiejętności komunikowania i współpracy w środowisku wirtualnym jako efekt szkoleń e-learningowych A Wach-Kąkolewicz Neodidagmata 31 (32), 99-108, 2011 | 7 | 2011 |
Hospitacje zajęć ukierunkowane na wspieranie rozwoju kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich A Wach‑Kąkolewicz Edukacja Ekonomistów i Menedżerów 36 (2), 77-94, 2015 | 6 | 2015 |
Constructivist approach in teaching in higher education A Wach-Kąkolewicz Perspectives on computer gaming in higher education, 11, 2016 | 5 | 2016 |
Uwarunkowania interakcji w klasie szkolnej A Wach-Kąkolewicz Wydawnictwo Naukowe UAM w Poznaniu, 2003 | 4 | 2003 |
Portfolio uczenia się jako metoda wspomagająca rozwój kompetencji do nauczania młodej kadry akademickiej M Kąkolewicz | 3 | 2015 |
Ewaluacja zajęć jako instrument podnoszenia jakości kształcenia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu-badania, refleksje, kierunki zmian A Wach-Kąkolewicz Studia Oeconomica Posnaniensia 3 (5), 2015 | 3 | 2015 |
Umiejętność samoregulowanego uczenia się i przedsiębiorczość a postawy studentów wobec zdobywania wiedzy i zajęć na uczelni A Wach-Kąkolewicz Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 79-91, 2012 | 3 | 2012 |
Aktywność komunikacyjna studentów i nauczyciela w kształceniu przez internet A Wach-Kąkolewicz Od re dak cji, 56, 2007 | 3 | 2007 |
Tradycje komunikowania a komunikowanie w kształceniu zdalnym przez Internet.„ A Wach-Kąkolewicz Neodidagmata 27 (28), 67-78, 2005 | 3 | 2005 |
Informacje zwrotne od nauczyciela a wyniki uzyskiwane przez studentów na przykładzie zajęć z wykorzystaniem wirtualnych gier strategicznych w edukacji przedsiębiorczej A Gaweł, A Wach-Kąkolewicz Horyzonty Wychowania 17 (43), 11-24, 2018 | 2 | 2018 |
Tożsamość zawodowa nauczycieli akademickich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu a ich kompetencje do nauczania A Wach-Kąkolewicz Studia Oeconomica Posnaniensia 5 (3), 2017 | 2 | 2017 |
Centrum dydaktyki akademickiej jako katalizator rozwoju kompetencji do nauczania A Wach-Kąkolewicz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 85-100, 2016 | 2 | 2016 |
Wyzwolić zaangażowanie, czyli o konstruktywizmie w e-learningu A Wach-Kąkolewicz, O Shelest W: M. Dąbrowski, Zając M.(red.), E-edukacja w praktyce–wyzwania i bariery …, 2014 | 2 | 2014 |