Follow
Anna Maria Nikodemska-Wołowik
Anna Maria Nikodemska-Wołowik
Verified email at ug.edu.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Jakościowe badania marketingowe
AM Nikodemska-Wołowik
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999
1681999
The Effects of Consumer Ethnocentrism and Country of Origin on Polish Consumers’ Evaluation of Foreign Manufactured Products
AM Nikodemska-Wolowik, C Flemming, SS Hans
Journal of East-West Business 16 (3), 231-352, 2010
48*2010
Klucz do zrozumienia nabywcy: jakościowe badania marketingowe
AM Nikodemska-Wołowik
Wydawnictwo Grupa Verde, 2008
442008
Sources of the Competitive Advantage of Family Enterprises: An International Approach Focusing on China, Nigeria and Poland.
OA Nikodemska-Wołowik Anna Maria, Bednarz Joanna, Bielinski Tomasz
Entrepreneurial Business and Economics Review - a scientific quarterly. 5 (2 …, 2017
30*2017
Family Enterprises – a Chance to Create a Strong Polish Business Identity
AM Nikodemska-Wolowik
The Marketing Review 6 (4), 301-316, 2006
202006
How higher-order personal values affect the purchase of electricity storage—Evidence from the German photovoltaic market
MS Poier Stefan, Anna Maria Nikodemska-Wołowik
Journal of Consumer Behaviour, 1-18, 2022
19*2022
Nie tylko logotyp: wyróżnienie i przynależność w biznesie
AM Nikodemska-Wołowik, TIIP Górski, M Wołowik
Oficyna Wydawnicza Branta, 2004
162004
Building aware and unaware consumers’ trust towards family business: Evidence from Poland
AM Nikodemska-Wołowik, J Bednarz, D Wach, M Kubik, J Little
EBER 8 (3), 135-154, 2020
132020
Komunikowanie tożsamości rynkowej w otoczeniu międzynarodowym
AM Nikodemska-Wołowik
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2008
112008
Jakosciowe badania marketingowe w Internecie–uzasadniony sceptycyzm.
AM Nikodemska-Wołowik
Marketing. Koncepcje, badania, zarządzanie. Editors: L. Żabiński, K …, 2002
11*2002
Trends in young consumers' behaviour - implications for family enterprises
AM Nikodemska-Wolowik, J Bednarz, F Jeffrey R.
Economics and Sociology 12 (3), 11-24, 2019
92019
Organic Farming Brand Identity – Meeting Trends, Building Trust
AM Nikodemska-Wolowik
Pecvnia - Revista de la Facultad de Ciencias Economicas y Empresariales 8 …, 2009
82009
Environmentalism and Polish Coal Mining: a Multilevel Study
AMNW Piotr Zientara, Anna Zamojska, Grzegorz Maciejewski
Sustainability 11 (11), 1-15, 2019
7*2019
Edukacja konsumencka: cele, instrumenty, dobre praktyki
A Lewicka-Strzałecka
Wydawn. Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, 2006
72006
Family enterprises in Polish consumers’ mindset in the light of international tendencies
J Bednarz, AM Nikodemska-Wołowik
Journal of Economics and Management, 5-22, 2017
62017
Family Enterprises in the Context of Consumer Ethnocentrism and Relationship-Building
JB Anna Maria Nikodemska-Wołowik
Problemy Zarządzania - Management Issues 17 (1(81)), 77-92, 2019
5*2019
Company Values – A Case Study of the Family Enterprise August Storck KG
AB Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Andrzej Marjański
Journal of Intercultural Management 11 (1), 5-22, 2019
5*2019
Polskie i szwedzkie MSP wobec wyzwań CSR
A Nikodemska-Wołowik
RespEn, 2011
52011
A family-enterprise collective certification trademark: consumer insight
AZ Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Piotr Zientara
Journal of Family Business Management 11 (2), 185-199, 2021
4*2021
CSR, age management and altruism: The role of future time perspective and personal altruistic convictions
AMNW Piotr Zientara, Anna Zamojska
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 19 (11(2)), 439-454, 2018
42018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20