Get my own profile
Co-authors
- Joanna BednarzUniversity of GdanskVerified email at ug.edu.pl
- Piotr ZientaraProfesor ekonomii, Uniwersytet GdańskiVerified email at ug.edu.pl
- Tomasz BielińskiUniwersytet Gdański, Katedra Biznesu Międzynarodowego, Zakład Międzynarodowych StosunkówVerified email at ug.edu.pl
- Anna ZamojskaUniversity of GdanskVerified email at ug.edu.pl
- Dagmara WachUniwersytet GdańskiVerified email at ug.edu.pl
- Hans Stubbe SolgaardProfessor Emeritus of Marketing, University of Southern DenmarkVerified email at sam.sdu.dk
- Michał SuchanekProfesor nadzwyczajny, Uniwersytet GdańskiVerified email at ug.edu.pl
- Stefan PoierFernUniversität in HagenVerified email at fernuni-hagen.de
- Dr. Mark A. KubikClinical Professor of Marketing, Grand Valley State UniversityVerified email at gvsu.edu
- Grzegorz MaciejewskiProfesor UE dr hab., Uniwersytet Ekonomiczny w KatowicachVerified email at ue.katowice.pl
- Katarzyna AndruszkiewiczDoktor ekonomii i finansów, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w OlsztynieVerified email at uwm.edu.pl
- Andrzej MarjańskiWyższa Szkoła Bankowa w Toruniu - Wydział Studiów Stosowanych w ŁodziVerified email at wsb.lodz.pl