Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2284 | 1165 |
h-indeks | 23 | 16 |
i10-indeks | 32 | 22 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko9 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Hanna KomulainenAssociate Professor, Oulu Business SchoolZweryfikowany adres z oulu.fi
- Tuija MainelaProfessorZweryfikowany adres z oulu.fi
- Jaana TähtinenProfessor of Marketing, University of Turku, School of Economics, PoriZweryfikowany adres z utu.fi
- Saila SaraniemiProfessor of Brand Marketing, University of OuluZweryfikowany adres z oulu.fi
- Nina HelanderProfessor, Information and Knowledge Management, Tampere UniversityZweryfikowany adres z tuni.fi
- Heikki KarjaluotoProfessor, Faculty of Information Technology, University of JyväskyläZweryfikowany adres z jyu.fi
- Kimmo AlajoutsijärviUniversity of AgderZweryfikowany adres z jyu.fi
- Hannu TorvinenUniversity of Oulu Business SchoolZweryfikowany adres z oulu.fi
- Luis AraujoAlliance Manchester Business SchoolZweryfikowany adres z manchester.ac.uk