Obserwuj
Marcin Ożóg
Marcin Ożóg
Instytut Allerhanda
Zweryfikowany adres z allerhand.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych
P Ślęzak, M Barański, K Grzybczyk, M Jankowska, I Matusiak, O Marcin, ...
Komentarz”, Legalis, 2017
292017
System handlu produktem leczniczym i produktami pokrewnymi
M Ożóg
Problematyka prawna, Warszawa, 226, 2010
292010
System handlu produktem leczniczym i produktami pokrewnymi: problematyka prawna
M Ożóg
LexisNexis Polska, 2010
242010
Prawo reklamy i promocji
E Traple, J Adamczyk, P Barta, X Konarski, W Kulis, P Litwiński, Z Okoń, ...
Warszawa, 2007
172007
Reklama, promocja, informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
M Ożóg
Wydawnictwo CH Beck, 2011
102011
System handlu produktem leczniczym i produktami pokrewnymi
O Marcin
Problematyka prawna, Warszawa: LexisNexis, 2010
32010
Podstawowe pojęcia ustawy z 30.06.2005 r. o kinematografii
M Ożóg
Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ 103, 110-154, 2009
32009
Reklama radiowa i telewizyjna [w:] Prawo reklamy i promocji, red
M Ożóg
E. Traple, Warszawa, 2007
32007
Know-how: pojęcie, zakres ochrony, sposoby udostępniania
M Ożóg
22020
Komentarz do art. 3510,[w:] Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych
M Ożóg
Komentarz, red. P. Ślęzak, Warszawa, 375-384, 2017
22017
Poland
E Galewska, Z Okoń, M Ożóg, D Szostek, M Świerczyński, ...
Wolters Kluwer Law & Business, 2014
22014
Zakaz marketingu tzw. dopalaczy. Uwagi na tle ostatnich zmian legislacyjnych
M Ożóg
Reklama: Aspekty prawne, 332-346, 2012
22012
Reklama i komunikacja gospodarcza w świetle przepisów prawa polskiego i wspólnotowego
M Ożóg
Własność intelektualna źródłem kapitału przedsiębiorcy. Kompendium wiedzy …, 2011
22011
Zgłaszanie niepożądanych odczynów poszczepiennych w świetle ustawy z 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi,„
K Gajdzińska-Ożóg, M Ożóg
Przegląd Prawa Publicznego, 42-49, 2010
22010
Stalinskaya: the uneasy case of offensive trade mark registration
M Ożóg
Journal of Intellectual Property Law & Practice 4 (5), 360-364, 2009
22009
Prawo reklamy i promocji, pod red
J Adamczyk, P Barta, X Konarski, W Kulis, P Litwiński, Z Okoń, M Ożóg, ...
E. Traple, Warszawa, 2007
22007
Reklama radiowa i telewizyjna [w:] E
M Ożóg
Traple (red.), Prawo reklamy i promocji. Warszawa: LexisNexis, 2007
22007
w: Prawo reklamy i promocji, E
M Ożóg
Traple (red.), LexisNexis, Warszawa, 2007
22007
Reklama i promocja w środkach masowego przekazu,[w:] E
M Ożóg
Traple, J. Adamczyk, P. Barta, X. Konarski, W. Kulis, P. Litwiński, Z. Okoń …, 2007
22007
Stanowienie wyjątków od prawa autorskiego na rzecz osób niepełnosprawnych. Uwagi na tle art. 331 pr. aut.
M Ożóg
Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ 93, 201-234, 2006
22006
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20