Obserwuj
Marcin Ożóg
Marcin Ożóg
Instytut Allerhanda
Zweryfikowany adres z allerhand.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych
P Ślęzak, M Barański, K Grzybczyk, M Jankowska, I Matusiak, O Marcin, ...
Komentarz”, Legalis, 2017
342017
System handlu produktem leczniczym i produktami pokrewnymi
M Ożóg
Problematyka prawna, Warszawa, 226, 2010
292010
System handlu produktem leczniczym i produktami pokrewnymi: problematyka prawna
M Ożóg
LexisNexis Polska, 2010
272010
Prawo reklamy i promocji
E Traple, J Adamczyk, P Barta, X Konarski, W Kulis, P Litwiński, Z Okoń, ...
Warszawa, 2007
202007
Reklama, promocja, informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
M Ożóg
Wydawnictwo CH Beck, 2011
112011
System handlu produktem leczniczym i produktami pokrewnymi
O Marcin
Problematyka prawna, Warszawa: LexisNexis, 2010
32010
Podstawowe pojęcia ustawy z 30.06.2005 r. o kinematografii
M Ożóg
Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ 103, 110-154, 2009
32009
Reklama radiowa i telewizyjna [w:] Prawo reklamy i promocji, red
M Ożóg
E. Traple, Warszawa, 2007
32007
Know-how: pojęcie, zakres ochrony, sposoby udostępniania
M Ożóg
22020
Komentarz do art. 3510,[w:] Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych
M Ożóg
Komentarz, red. P. Ślęzak, Warszawa, 375-384, 2017
22017
Poland
E Galewska, Z Okoń, M Ożóg, D Szostek, M Świerczyński, ...
Wolters Kluwer Law & Business, 2014
22014
Zakaz marketingu tzw. dopalaczy. Uwagi na tle ostatnich zmian legislacyjnych
M Ożóg
Reklama: Aspekty prawne, 332-346, 2012
22012
Reklama i komunikacja gospodarcza w świetle przepisów prawa polskiego i wspólnotowego
M Ożóg
Własność intelektualna źródłem kapitału przedsiębiorcy. Kompendium wiedzy …, 2011
22011
Pharmaceutical trade mark practice in Poland
M Ozog
Journal of Intellectual Property Law & Practice 5 (11), 770-777, 2010
22010
Zgłaszanie niepożądanych odczynów poszczepiennych w świetle ustawy z 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi,„
K Gajdzińska-Ożóg, M Ożóg
Przegląd Prawa Publicznego, 42-49, 2010
22010
Stalinskaya: the uneasy case of offensive trade mark registration
M Ożóg
Journal of Intellectual Property Law & Practice 4 (5), 360-364, 2009
22009
Prawo reklamy i promocji, pod red
J Adamczyk, P Barta, X Konarski, W Kulis, P Litwiński, Z Okoń, M Ożóg, ...
E. Traple, Warszawa, 2007
22007
Reklama radiowa i telewizyjna [w:] E
M Ożóg
Traple (red.), Prawo reklamy i promocji. Warszawa: LexisNexis, 2007
22007
w: Prawo reklamy i promocji, E
M Ożóg
Traple (red.), LexisNexis, Warszawa, 2007
22007
Reklama i promocja w środkach masowego przekazu,[w:] E
M Ożóg
Traple, J. Adamczyk, P. Barta, X. Konarski, W. Kulis, P. Litwiński, Z. Okoń …, 2007
22007
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20