Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3436 | 2330 |
h-indeks | 27 | 23 |
i10-indeks | 54 | 41 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko23 artykuły
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Douglas ClarkProfessor of Design Based Learning, University of CalgaryZweryfikowany adres z ucalgary.ca
- Amanda C. DickesGulf of Maine Research InstituteZweryfikowany adres z gmri.org
- Amy Voss FarrisAssistant Professor, Pennsylvania State UniversityZweryfikowany adres z psu.edu
- Marie-Claire ShanahanUniversity of CalgaryZweryfikowany adres z ucalgary.ca
- Gautam BiswasCornelius Vanderbilt Professor of Engineering; Professor of Computer Science and EngineeringZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Uri WilenskyProfessor of Learning Sciences and Computer Science, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z northwestern.edu
- Corey BradyAssociate Professor, Mathematics Education and the Learning SciencesZweryfikowany adres z smu.edu
- Mason WrightResearch Scientist, FacebookZweryfikowany adres z umich.edu
- Miwa Aoki TakeuchiAssociate Professor, Learning Sciences, University of CalgaryZweryfikowany adres z ucalgary.ca
- Stephanie HladikAssistant Professor - Engineering Education, University of ManitobaZweryfikowany adres z umanitoba.ca
- Thomas M. PhilipProfessor and Faculty Director of Teacher Education, UC BerkeleyZweryfikowany adres z berkeley.edu
- Brent DavisProfessor, Research Chair, Werklund School of Education, University of CalgaryZweryfikowany adres z ucalgary.ca
- David N. RappWalter Dill Scott Professor of Psychology and Learning Sciences, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z northwestern.edu
- Sharona T. LevyUniversity of HaifaZweryfikowany adres z edu.haifa.ac.il