Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1587 | 1392 |
h-indeks | 16 | 14 |
i10-indeks | 25 | 21 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Philipp A. RauschnabelUniversität der Bundeswehr MünchenZweryfikowany adres z unibw.de
- Kumar Rakesh RanjanProfessor of Marketing, EDHEC Business SchoolZweryfikowany adres z edhec.edu
- Praveen SugathanIndian Institute of Management KozhikodeZweryfikowany adres z iimk.ac.in
- Dieter HertweckProfessor für Wirtschaftsinformatik, Reutlingen UniversityZweryfikowany adres z reutlingen-university.de
- Konstantin GaridisPhD CandidateZweryfikowany adres z reutlingen-university.de
- Yusuf BOZKURTProfessor, Iskenderun Technical University, TürkiyeZweryfikowany adres z iste.edu.tr
- M. Claudia tom DieckReader in XR, Manchester Metropolitan UniversityZweryfikowany adres z mmu.ac.uk
- Alfred ZimmermannReutlingen UniversityZweryfikowany adres z online.de
- Thomas ConnollyProfessor, University of the West of ScotlandZweryfikowany adres z uws.ac.uk
- Reinhard JungProfessor für Business EngineeringZweryfikowany adres z unisg.ch
- Dr. Winfried EbnerUniversität MünchenZweryfikowany adres z magenta.de
- Dr. Nina KreyRowan UniversityZweryfikowany adres z rowan.edu
- Sebastian SprengerFriedrich-Alexander-University Erlangen-NurembergZweryfikowany adres z fau.de
- Ralph SonntagProfessor für Marketing, University of Applied Sciences DresdenZweryfikowany adres z htw-dresden.de
- Daniel HeinUniversity of BambergZweryfikowany adres z uni-bamberg.de
Obserwuj
Alexander Rossmann
Professor of Digital Business, Reutlingen University
Zweryfikowany adres z reutlingen-university.de - Strona główna