Obserwuj
Jolanta Kruk
Jolanta Kruk
Dolnośląska Szkoła Wyższa
Zweryfikowany adres z wsb.gda.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Tworzenie warunków dla rozwojowej zmiany poznawczej i konstruowania wiedzy przez dziecko
D Klus-Stańska, J Kruk
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009
402009
Idee i realizacje dydaktyki interaktywnej: wystawy, muzea i centra nauki
GP Karwasz, J Kruk
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2012
322012
Filozoficzno-pedagogiczne aspekty rozumienia tekstu
J Kruk
321998
Doświadczenie, reprezentacja i działanie wśród rzeczy i przedmiotów: projektowanie edukacyjne
J Kruk
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2008
262008
Przestrzeń i rzeczy jako środowisko uczenia się
J Kruk
W: D. Klus-Stańska, M. Szczepska-Pustkowska (red.), Pedagogika …, 2009
182009
W poszukiwaniu źródeł dydaktyki interaktywnej
J Kruk
Problemy Wczesnej Edukacji 6 (12 (2)), 80-88, 2010
82010
Idee i realizacje dydaktyki interaktywnej
G Karwasz, J Kruk
Ideas and implementation of interective didactics), Wydawnictwo Naukowe UMK, 2012
72012
Metodyka jako praktyka kulturowa (archetypowa). Ku źródłom zmiany w dydaktyce
J Kruk
Problemy Wczesnej Edukacji 11 (1 (28)), 9-20, 2015
42015
Model dydaktyki interaktywnej w centrach i muzeach nauki i możliwości jego stosowania w szkolnej edukacji
J Kruk
Problemy Wczesnej Edukacji 7 (15 (3)), 54-62, 2011
42011
Dychotomia metodologiczna w pedagogice i jej współczesna dyskwalifikacja
J Kruk
Forum Oświatowe 6 (2 (11)), 159-167, 1994
41994
Laboratorium wczesnej edukacji jako przykład „paradygmatu” metodyki interaktywnej
J Kruk, K Zdanowicz-Kucharczyk
Problemy Wczesnej Edukacji 3 (22), 6-16, 2013
32013
Energy-Historical, Interactive and Pedagogical Paths
G Karwasz, A Karbowski, J Turło, J Kruk
Resúmenes de la XIII Conferencia Internacional GIREP, 2008
32008
Uczenie się w środowisku i dla środowiska jako wymóg współczesności
J Kruk
Problemy Wczesnej Edukacji 16 (3 (50)), 7-17, 2020
22020
Edukacja multimedialna w centrach nauki i eksploratorach
G Karwasz, J Kruk, J Chojnacka
22017
Rekonstrukcja zasady poglądowości jako element zmiany paradygmatycznej w dydaktyce
J Kruk
Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2009
22009
ZNACZENIE POGRANICZA KOGNITYWISTYKI I EPISTEMOLOGII DLA DYDAKTYKI OGÓLNEJ
J Kruk
Kwartalnik Pedagogiczny 202 (4), 101-112, 2005
22005
Reprezentacja, przyczynowość i badania eksperymentalne jako znaczące punkty „mapy poznawczej” dydaktyki ogólnej
J Kruk, G Karwasz, U w Trydencie
Forum Oświatowe 2, 33, 2005
22005
Pracownia wczesnej edukacji jako środowisko uczące. Rekonstrukcja teoretyczna i uwagi praktyczne
J Kruk
Problemy Wczesnej Edukacji 42 (3), 86-93, 2018
12018
Dorota Klus-Stańska" Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń", Wydawnictwo Akademickie" Żak", Warszawa 2010, ss. 416
J Kruk
INSTED: Interdisciplinary Studies in Education & Society 14 (1 (53)), 99-105, 2011
12011
Wędrówki po muzeach i milcząca pedagogia
J Kruk
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010
12010
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20