Follow
Robert Bęben
Robert Bęben
Verified email at ug.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Obstacles and challenges in applying stakeholder analysis to infrastructure projects: is there a gap between stakeholder theory and practice?
A Wojewnik-Filipkowska, A Dziadkiewicz, W Dryl, T Dryl, R Bęben
Journal of property investment & finance 39 (3), 199-222, 2021
372021
Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym
R Bęben
Difin, 2013
72013
The role of social marketing in overcoming the NIMBY syndrome
R Bęben
Journal of positive management 6 (1), 3-16, 2015
62015
Analiza interesariuszy w projektach budowy morskich farm wiatrowych
R Bęben, T Marcinkowski, O Papis
Zarządzanie i Finanse 12 (3, cz. 1), 2014
52014
Cena jako narzędzie do zdobywania przewagi konkurencyjnejna przykładzie usług finansowych
R Bęben
Zarządzanie i Finanse 2 (2), 25-42, 2012
52012
Elektrownie wiatrowe jako przedmiot wyceny na rynku odnawialnych źródeł energii w Polsce
R Bęben, M Chmielewski
Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego 10 (4), 5-21, 2012
52012
Tourist behavioral intentions during the COVID-19 pandemic. The role of reactance, perceived risk and protection motivation
R Bęben, S Kuczamer-Kłopotowska, A Młynkowiak-Stawarz, I Półbrat
Journal of Environmental Management & Tourism 12 (8), 2129-2147, 2021
42021
Skłonność do podróżowania osób zaszczepionych i niezaszczepionych przeciw SARS-CoV-2 w kontekście teorii motywacji ochronnej i teorii planowanych zachowań
R Bęben, Z Kraus, A Młynkowiak-Stawarz, I Półbrat
Przegląd Organizacji, 27-35, 2021
22021
The BPM Governance Supporting Factors and Implementation Barriers–The Experience of a Public University
P Sliż, J Siciński, P Antonowicz, R Bęben
International Conference on Business Process Management, 153-165, 2021
22021
Notowania Grupy LOTOS w okresie komunikowania istotnych zdarzeń cenotwórczych
P Antonowicz, R Bęben
Centrum Myśli Strategicznych, 2022
12022
Niestandardowe narzędzia komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego
G Szczuka, R Bęben
Zarządzanie i Finanse 16 (3, cz. 3), 2018
12018
Kształtowanie kanałów komunikacji marketingowej w działaniach public relations towarzyszących budowie infrastruktury drogowej
R Bęben, O Wysocka
Zarządzanie i Finanse 16 (3, cz. 3), 2018
12018
Wpływ inwestycji infrastrukturalnych na interesariuszy–na przykładzie tunelu drogowego pod Martwą Wisłą w Gdańsku
R Bęben
Przegląd Budowlany 88 (11), 14-20, 2017
12017
" Menedżer Jutra", czyli kształcenie umiejętności praktycznych studentów jako element tworzenia przedsiębiorczości akademickiej
R Bęben, W Dryl, T Dryl
Zarządzanie i Finanse 13 (4, cz. 1), 2015
12015
Luxury brand management
W Dryl, R Bęben, K Marketingu, W Zarządzania, U Gdański
Marketing dóbr luksusowych, 2014
12014
Analiza ekonomiczna rozwiązań projektowych tunelu pod Martwą Wisłą z uwzględnieniem oddziaływania na istniejącą infrastrukturę drogową, portową, stoczniową i bazy paliwowej
R Bęben, M Chmielewski
Inżynieria i budownictwo 69 (1), 30-35, 2013
12013
Can tourists get used to the threat? A comparative study of tourists' behavioral intention during the COVID-19 pandemic
A Młynkowiak-Stawarz, R Bęben, Z Kraus
Central European Management Journal, 2023
2023
Pomorskie-przyjazny port dla biznesu
P Antonowicz, R Bęben, J Siciński
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2023
2023
Attitudes of visitors towards Christmas lighting at the Christmas market in the face of the energy and climate crisis
R Bęben, A Młynkowiak-Stawarz
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie, 2023
2023
Distance elasticity of tourism demand
R Bęben, Z Kraus, I Półbrat
Journal of Environmental Management & Tourism 13 (6), 1798-1810, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20