Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 49306 | 20248 |
h-indeks | 77 | 61 |
i10-indeks | 142 | 119 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko0 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Vida SiahtiriProfessor of Service Management, La Trobe UniversityZweryfikowany adres z latrobe.edu.au
- Phyra SokAssociate Professor in Marketing, Monash UniversityZweryfikowany adres z monash.edu
- Jamie CarlsonProfessor in Marketing, University of NewcastleZweryfikowany adres z newcastle.edu.au
- Nima HeiratiSurrey Business School, University of SurreyZweryfikowany adres z surrey.ac.uk
- Jay WeerawardenaAssociate Professor of Strategic Marketing, The University of QueenslandZweryfikowany adres z business.uq.edu.au
- Hormoz AhmadiLa Trobe UniversityZweryfikowany adres z latrobe.edu.au
- Ranjit VoolaAssociate Professor, Marketing, University of SydneyZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Morgan P MilesUniversity of Queensland and Charles Sturt UniversityZweryfikowany adres z uq.edu.au
- Sussie MorrishUniversity of CanterburyZweryfikowany adres z canterbury.ac.nz
- Robert P. Ormrod Ph.DExternal Lecturer, Aarhus UniversityZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- Paul BainesProfessor of Political Marketing, University of LeicesterZweryfikowany adres z le.ac.uk