Follow
Alicja Hadryś
Alicja Hadryś
Verified email at ue.poznan.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Family entrepreneurship orientation in family owned SMEs: A key resource for internationalization?
A Hadryś-Nowak
Entrepreneurial Business and Economics Review 6 (2), 153-169, 2018
252018
Firma rodzinna to marka
A Lewandowska, E Więcek-Janka, A Hadryś-Nowak, M Wojewoda, ...
Poznań: Instytut Biznesu Rodzinnego, 2016
202016
Kompetencje sukcesorskie–profil wstępny
E Więcek-Janka, A Hadryś-Nowak
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 17 (6), 61-72, 2016
152016
Wybrane aspekty psychologiczne w procesie sukcesji polskich przedsiębiorstw rodzinnych
A Lewandowska, A Hadryś-Nowak
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 13 (7), 43-57, 2012
112012
Międzynarodowe przedsiębiorstwo rodzinne: znaczenie orientacji przedsiębiorczej sukcesora dla internacjonalizacji przedsiębiorstwa rodzinnego
A Hadryś-Nowak
CeDeWu Sp. z oo, 2019
102019
Diagnoza sytuacji sukcesyjnej w przedsiębiorstwach rodzinnych Polsce.
A Lewandowska, K Safin, J Pluta, M Widz, A Hadryś-Nowak, M Jączyńska
Instytut Biznesu Rodzinnego, 2013
102013
Kluczowe zasoby przedsiębiorstw rodzinnych a osiągane wyniki-rozważania teoretyczne
A Hadryś-Nowak
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 12 (7 Firmy rodzinne-determinanty …, 2011
102011
Wpływ czynników rodzinności na postrzeganie przedsiębiorstwa rodzinnego przez interesariuszy zewnętrznych w świetle badań własnych,[w:] A. Marjański (red.)
A Lewandowska, A Hadryś-Nowak
Firmy rodzinne–wyzwania globalne i lokalne, cz. I, Przedsiębiorczość i …, 2013
92013
Model 5 poziomów definicyjnych firm rodzinnych. Podstawy metodyczne i wyniki badań firm rodzinnych w Polsce
A Lewandowska, E Więcek-Janka, A Hadryś-Nowak, M Wojewoda, ...
Instytut Biznesu Rodzinnego, Poznań, 2016
82016
Czynniki determinujące formy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw rodzinnych
A Hadryś
Katedra Handlu Międzynarodowego, 117, 2011
82011
Determinanty form ekspansji zagranicznej przedsiÄ™ biorstw rodzinnych
A HadryĹ
Oficyna Wydawnicza G&P, 2013
72013
Model 5 poziomów definicyjnych firm rodzinnych
A Lewandowska, E Więcek-Janka, A Hadryś-Nowak, M Wojewoda, ...
Podstawy metodyczne i wyniki badań firm rodzinnych w Polsce, Report on the …, 2016
62016
Family entrepreneurship orientation in family owned SMEs: A key resource for internationalization? Entrepreneurial Business and Economics Review, 6 (2), 153-169
A Hadryś-Nowak
52018
When successor becomes the leader of international family business?–a case study from Poland
A Hadryś-Nowak
International Entrepreneurship Review 4 (3), 189, 2018
52018
Sukcesja kobiet w przedsiębiorstwach rodzinnych–wstępne wyniki badań
A Hadryś-Nowak, E Więcek-Janka
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 17 (6, cz. 3 Firmy rodzinne-wyzwania …, 2016
52016
The impact of the family-owned businesses specificity on the dominance of the cultural features in their organizational structures–Theoretical approach
M Bartosik-Purgat, A Hadryś-Nowak
Journal of Intercultural Management 4 (6), 49-66, 2014
52014
Kobiety w przedsiębiorstwach rodzinnych–przegląd literatury
A Hadryś-Nowak
Firmy Rodzinne–współczesne nurty badań i praktyki zarządzania Część III, 111, 2014
42014
When the successor becomes the true leader of a family business?
A Hadryś-Nowak
International Entrepreneurship Review 6 (1), 77-92, 2020
32020
Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw
B Stępień, M Bartosik-Purgat, L Danik, A Hadryś-Nowak, ...
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2018
32018
Firma rodzinna to marka. Raport z badania przeprowadzonego w ramach projektu „Statystyka firm rodzinnych”
A Lewandowska, E Więcek-Janka, A Hadryś-Nowak, M Wojewoda, ...
Instytut Biznesu Rodzinnego, Poznań, 2016
32016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20