Obserwuj
Katarzyna Kalinowska
Katarzyna Kalinowska
Collegium Civitas, Instytut Badań Edukacyjnych
Zweryfikowany adres z ibe.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Social Researchers’ Approaches to Research Ethics During the COVID-19 Pandemic: An Exploratory Study
A Surmiak, B Bielska, K Kalinowska
Journal of Empirical Research on Human Research Ethics 17 (1-2), 213-222, 2022
262022
Praktyki flirtu i podrywu. Studium z mikrosocjologii emocji
K Kalinowska
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2018
15*2018
Dialogical teaching of research integrity: an overview of selected methods
A Koterwas, A Dwojak-Matras, K Kalinowska
FACETS 6 (1), 2138-2154, 2021
82021
„No... nie wyszło to tak, jak oczekiwaliśmy". Typologia zdalnych lekcji z perspektywy młodzieży
K Kalinowska
Zoon Politikon 2022 (13/2022), 1-33, 2022
62022
O autoetnografii dotknięć, zranień i odkształceń
K Kalinowska
Kultura i Społeczeństwo 61 (3), 9-31, 2017
62017
Podryw kontrolowany
K Katarzyna
Rola pracy zespołowej i relacji między badaczami w terenowych badaniach …, 2015
6*2015
Obecność teatrów w przestrzeni online w trakcie pandemii
A Buchner, K Fereniec-Błońska, K Kalinowska, M Wierzbicka
Warszawa: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, 2021
52021
Interakcje pedagogiczne w szkole gimnazjalnej
K Kalinowska
Przegląd Socjologii Jakościowej 8 (3), 30-57, 2012
52012
Czy badać? Co badać? Jak badać? Strategie badawcze w naukach społecznych i humanistycznych w pierwszej fali pandemii COVID-19
K Kalinowska, B Bielska, S Męcfal, A Surmiak
Przegląd Socjologii Jakościowej 18 (4), 34-59, 2022
42022
Uczenie rzetelności naukowej jako dążenie do utopii. Strategie rozwoju kultury rzetelności naukowej na uniwersytetach
A Dwojak-Matras, K Kalinowska, A Koterwas
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, 2020
4*2020
The Perception of Research Integrity and Ethical Training in the Academic Community.
K KALINOWSKA, A KOTERWAS, A DWOJAK-MATRAS
EDUKACJA Quarterly 152 (1), 2020
4*2020
Wyzwania edukacji na odległość podczas pandemii COVID-19. Doświadczenia edukacyjne w Polsce na tle Belgii, Francji i Grecji z perspektywy projektu KEEP
J Rabiega-Wiśniewska, A Dwojak-Matras, K Kalinowska
e-mentor 97 (5), 86-94, 2022
32022
Dyskusja. Badania społeczne i humanistyczne w czasach pandemii–aspekty etyczno-metodologiczne. Dyskusja podczas „Spotkań Badaczek”
S Męcfal, A Surmiak, I Ślęzak, B Bielska, K Kalinowska, A Palęcka, ...
Łódzkie Towarzystwo Naukowe, 2020
3*2020
Gdy socjolog bada emocje, gdy socjolog bada miłość
K Kalinowska
Nauka i Szkolnictwo Wyższe, 118-130, 2013
3*2013
Poza afiszem. Edukacja teatralna w teatrach instytucjonalnych
B Maria, K Katarzyna, P Katarzyna
Raport Instytutu Teatralnego. Warszawa, materiał niepublikowany, 0
3
Społeczeństwo łatwopalne. Praktyki pomagania uchodźcom wojennym z Ukrainy w roku 2022 w Polsce
K Kalinowska, P Kuczyński, I Bukraba-Rylska, K Krakowska, M Sałkowska
Collegium Civitas Press, 2023
2*2023
Semantyka miłości. Analiza metafor w narracjach kobiet i mężczyzn o uczuciach i związkach
J Czernecka, K Kalinowska
Przegląd Socjologiczny 69 (1), 27-54, 2020
22020
Wchodzenie „tylnym wejściem” jako wariant zmiany społecznej. Raport z ewaluacji projektu O! Swój. Edycja 2018
K Katarzyna
Warszawa: Fundacja Teatr, 2018
2*2018
Kulturowy entourage pedagogiki teatru,[w:] Pedagogika teatru. Kierunki, Refleksje, Perspektywy
K Kalinowska
Czarnota-Misztal J., Szpak M.(red.). Warszawa: Instytut Teatralny im …, 2018
2*2018
Jak się zerwie izolację, to kogoś może kopnąć prąd. Raport z ewaluacji projektu O! Swój
K Katarzyna, RS Kaja
Warszawa: Fundacja Teatr, 2017
2*2017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20