Social Researchers’ Approaches to Research Ethics During the COVID-19 Pandemic: An Exploratory Study A Surmiak, B Bielska, K Kalinowska Journal of Empirical Research on Human Research Ethics 17 (1-2), 213-222, 2022 | 27 | 2022 |
Praktyki flirtu i podrywu. Studium z mikrosocjologii emocji K Kalinowska Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2018 | 15* | 2018 |
Dialogical teaching of research integrity: an overview of selected methods A Koterwas, A Dwojak-Matras, K Kalinowska FACETS 6 (1), 2138-2154, 2021 | 8 | 2021 |
„No... nie wyszło to tak, jak oczekiwaliśmy". Typologia zdalnych lekcji z perspektywy młodzieży K Kalinowska Zoon Politikon 2022 (13/2022), 1-33, 2022 | 6 | 2022 |
O autoetnografii dotknięć, zranień i odkształceń K Kalinowska Kultura i Społeczeństwo 61 (3), 9-31, 2017 | 6 | 2017 |
Podryw kontrolowany K Katarzyna Rola pracy zespołowej i relacji między badaczami w terenowych badaniach …, 2015 | 6* | 2015 |
Obecność teatrów w przestrzeni online w trakcie pandemii A Buchner, K Fereniec-Błońska, K Kalinowska, M Wierzbicka Warszawa: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, 2021 | 5 | 2021 |
Interakcje pedagogiczne w szkole gimnazjalnej K Kalinowska Przegląd Socjologii Jakościowej 8 (3), 30-57, 2012 | 5 | 2012 |
Czy badać? Co badać? Jak badać? Strategie badawcze w naukach społecznych i humanistycznych w pierwszej fali pandemii COVID-19 K Kalinowska, B Bielska, S Męcfal, A Surmiak Przegląd Socjologii Jakościowej 18 (4), 34-59, 2022 | 4 | 2022 |
Uczenie rzetelności naukowej jako dążenie do utopii. Strategie rozwoju kultury rzetelności naukowej na uniwersytetach A Dwojak-Matras, K Kalinowska, A Koterwas Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, 2020 | 4* | 2020 |
The Perception of Research Integrity and Ethical Training in the Academic Community. K KALINOWSKA, A KOTERWAS, A DWOJAK-MATRAS EDUKACJA Quarterly 152 (1), 2020 | 4* | 2020 |
Wyzwania edukacji na odległość podczas pandemii COVID-19. Doświadczenia edukacyjne w Polsce na tle Belgii, Francji i Grecji z perspektywy projektu KEEP J Rabiega-Wiśniewska, A Dwojak-Matras, K Kalinowska e-mentor 97 (5), 86-94, 2022 | 3 | 2022 |
Dyskusja. Badania społeczne i humanistyczne w czasach pandemii–aspekty etyczno-metodologiczne. Dyskusja podczas „Spotkań Badaczek” S Męcfal, A Surmiak, I Ślęzak, B Bielska, K Kalinowska, A Palęcka, ... Łódzkie Towarzystwo Naukowe, 2020 | 3* | 2020 |
Gdy socjolog bada emocje, gdy socjolog bada miłość K Kalinowska Nauka i Szkolnictwo Wyższe, 118-130, 2013 | 3* | 2013 |
Poza afiszem. Edukacja teatralna w teatrach instytucjonalnych B Maria, K Katarzyna, P Katarzyna Raport Instytutu Teatralnego. Warszawa, materiał niepublikowany, 0 | 3 | |
Społeczeństwo łatwopalne. Praktyki pomagania uchodźcom wojennym z Ukrainy w roku 2022 w Polsce K Kalinowska, P Kuczyński, I Bukraba-Rylska, K Krakowska, M Sałkowska Collegium Civitas Press, 2023 | 2* | 2023 |
Semantyka miłości. Analiza metafor w narracjach kobiet i mężczyzn o uczuciach i związkach J Czernecka, K Kalinowska Przegląd Socjologiczny 69 (1), 27-54, 2020 | 2 | 2020 |
Wchodzenie „tylnym wejściem” jako wariant zmiany społecznej. Raport z ewaluacji projektu O! Swój. Edycja 2018 K Katarzyna Warszawa: Fundacja Teatr, 2018 | 2* | 2018 |
Kulturowy entourage pedagogiki teatru,[w:] Pedagogika teatru. Kierunki, Refleksje, Perspektywy K Kalinowska Czarnota-Misztal J., Szpak M.(red.). Warszawa: Instytut Teatralny im …, 2018 | 2* | 2018 |
Jak się zerwie izolację, to kogoś może kopnąć prąd. Raport z ewaluacji projektu O! Swój K Katarzyna, RS Kaja Warszawa: Fundacja Teatr, 2017 | 2* | 2017 |