Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 5965 | 1781 |
h-indeks | 26 | 14 |
i10-indeks | 38 | 18 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko0 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Thomas GruenProfessor of Marketing, University of New HampshireZweryfikowany adres z unh.edu
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityZweryfikowany adres z tilburguniversity.edu
- Joerg S HofstetterKEDGE Business School & International Forum on Sustainable Value ChainsZweryfikowany adres z kedgebs.com
- Nirmalya KumarLee Kong Chian Professor of Marketing, Singapore Management UniversityZweryfikowany adres z smu.edu.sg
- Sundar BharadwajCoca Cola Company Chair Professor of Marketing, University of GeorgiaZweryfikowany adres z uga.edu
- Prashant KaleProfessor Strategy Rice UniversityZweryfikowany adres z rice.edu
- Christian TerwieschThe Wharton SchoolZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Marcelo Olivaresuniversidad de chileZweryfikowany adres z uchile.cl