Follow
Wojciech Machel
Title
Cited by
Cited by
Year
Paradoksy strategiczne
W Machel
Wydawnictwo CH Beck, 2010
592010
CRM jako strategiczna determinanta rozwoju dealerów samochodów osobowych
B Nogalski, W Machel
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie 13 (2 …, 2009
72009
Koncepcje zarządzania: podręcznik akademicki
A Borowska-Pietrzak, T Dryl, P Grajewski, W Machel, B Nogalski, R Rutka, ...
Wydawnictwo CH Beck, 2010
32010
Innowacja strategiczna-mieszanina strategii i kultury
B Nogalski, W Machel
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku 7, 175-182, 2010
32010
Rozwój przedsiębiorstw high-tech
A Adamik, A Zakrzewska-Bielawska, W Czakon, W Machel
Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech. Determinanty i dynamika …, 2014
22014
Koncepcja CRM a rynek sprzedaży nowych samochodów osobowych-czy dealerzy faktycznie stosują koncepcję CRM?
B Nogalski, W Machel
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 372-382, 2009
22009
Paradoksy kultury organizacyjnej jako źródło trwałej przewagi konkurencyjnej
W Machel
Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 119-128, 2011
12011
Koncepcja marketingu relacji
W Machel
Wydawnictwo CH Beck, 2010
12010
Odporność organizacyjna-czynnik sukcesu czy próba rekonfiguracji podejścia do strategii?
W Machel
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2022
2022
Narzędzia i rozwiązania wykorzystywane w kreowaniu sukcesu organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej
P Walentynowicz, W Machel
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2021
2021
Wykorzystanie koncepcji CRM w sektorze publicznym
W Machel
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2021
2021
Rola myślenia strategicznego w implementacji koncepcji New Public Management
W Machel
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2020
2020
Wykorzystanie analizy KCS w procesie podnoszenia konkurencyjności małego przedsiębiorstwa na przykładzie Busprestige Premium Sp. z oo
W Machel, P Walentynowicz
Zarządzanie i Finanse 16 (3, cz. 2), 2018
2018
Strategiczne uwarunkowania innowacji
W Machel
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 2018
2018
Zmiana modelu biznesu jako zmiana strategiczna na przykładzie TIM SA
W Machel
Zarządzanie i Finanse 16 (1/1), 2018
2018
Koopetycja-pragmatyczna strategia czy przejściowy paradoks-analiza motywów współpracy konkurentów rynkowych: Orange Polska i T-Mobile
W Machel
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
2016
Strategie koopetycji w sektorze hi-tech: przywilej czy konieczność?
W Czakon, W Machel
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 78-87, 2014
2014
Obszary działań kooperencyjnych przedsiębiorstw high-tech
J Cygler, W Machel
Wydawnictwo Placet, 2014
2014
Determinanty koopetycji przesiebiorstw high-tech
W Czakon, W Machel
Wydawnictwo Placet, 2014
2014
Koopetycja w fazie narodzin: przypadek WiRan spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
W Machel
Wydawnictwo Placet, 2014
2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20