Obserwuj
Anna Augustyn
Anna Augustyn
Uniwersytet w Białymstoku, Wydział Ekonomii i Finansów
Zweryfikowany adres z uwb.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego-zasady i procedury
M Florek, A Augustyn
Fundacja Best Place-Europejski Instytut Marketingu Miejsc, 2011
682011
On measuring place brand effectiveness–between theoretical developments and empirical findings
M Hereźniak, M Florek, A Augustyn
Economics & Sociology 11 (2), 36-51, 2018
392018
Measuring the effectiveness of city brand strategy. In search for a universal evaluative framework
M Florek, M Hereźniak, A Augustyn
Cities 110, 103079, 2021
372021
You can’t govern if you don’t measure: Experts’ insights into place branding effectiveness assessment
M Florek, M Herezniak, A Augustyn
Journal of Place Management and Development 12 (4), 545-565, 2019
272019
Public Relations
L Kupiec, A Augustyn
WSFiZ, 2004
242004
Idea Cittaslow jako koncepcja zrównoważonego rozwoju małych miast
A Augustyn
Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 745-758, 2011
222011
Zrównoważony rozwój miast w świetle idei smart city
A Augustyn
182020
Smart Cities – brand cities of the future
A Augustyn
3rd International Place Branding and 2nd Institute of place Management …, 2013
112013
Strategia rozwoju województwa podlaskiego do roku 2020
UMW Podlaskiego
Załącznik do Uchwały Nr 31 (374), 13, 2013
82013
Przywództwo liderów lokalnych w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego
A Augustyn
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne problemy usług, 2012
72012
Inteligentne zarządzanie dziedzictwem kulturowym w procesie budowania marek miast
A Augustyn, J Anders-Morawska, M Hereźniak
Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 20-36, 2018
62018
Koncepcja smart city w budowaniu marki miasta-możliwości i ograniczenia
A Augustyn, M Florek, M Hereźniak
Marketing i rynek, 60-74, 2017
52017
Territorial marketing as a factor in local development
A Augustyn
Optimum. Studia Ekonomiczne 5, 99-114, 2011
52011
Kreowanie wizerunku jednostek terytorialnych w procesie rozwoju lokalnego (na przykładzie miast województwa podlaskiego)
A Augustyn
52008
On measuring place brand effectiveness–between theoretical developments and empirical findings. Economics and Sociology, 11 (2), 36-51
M Hereźniak, M Florek, A Augustyn
42018
Branding a cluster of regions: The eastern Poland macro-region case study
A Augustyn, M Florek
Inter-regional place branding: Best practices, challenges and solutions, 161-173, 2015
42015
Polityka miejska w Polsce w świetle polityki spójności EU na lata 2014-2010
A Augustyn
Problemy Rozwoju Miast 2, 7-15, 2012
42012
W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast
A Augustyn, M Herezniak, M Florek
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki …, 2017
32017
Fundusze europejskie w polityce spójności
A Augustyn, H Ostapowicz
Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2013
32013
Public Relations, Wyd
L Kupiec, A Augustyn
Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, Białystok, 2004
32004
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20