Obserwuj
Agnieszka M. Wiśniewska
Agnieszka M. Wiśniewska
doktor nauk ekonomicznych i zarządzania, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski
Zweryfikowany adres z wz.uw.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Resonance of investments in renewable energy sources in industrial enterprises in the food industry
K Liczmańska-Kopcewicz, P Pypłacz, A Wiśniewska
Energies 13 (17), 4285, 2020
322020
Mechanizm oddziaływania wizerunku marki na zachowania konsumentów
AM Wiśniewska
AUNCE, 2012
222012
Czynniki decydujące o wrażliwości konsumentów na markę
AM Wiśniewska
Instrumenty kształtowania wizerunku marki, pod redakcją A. Grzegorczyka, 2005
21*2005
Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie
AM Wiśniewska, K Liczmańska
Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2011
17*2011
Strategia lojalności konsumentów
A Wiśniewska
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 41 (1), 39-53, 2014
162014
Involvement in Renewable Energy in the Organization of the IR 4.0 Era Based on the Maturity of Socially Responsible Strategic Partnership with Customers—An Example of the Food …
A Adamik, K Liczmańska-Kopcewicz, P Pypłacz, A Wiśniewska
Energies 15 (1), 180, 2022
112022
Zarządzanie relacjami z klientami
AM Wiśniewska
WSP, 2009
112009
A dynamic linkage between financial development, energy consumption and economic growth: evidence from an asymmetric and nonlinear ARDL model
I Khan, FU Rehman, P Pypłacz, MA Khan, A Wiśniewska, ...
Energies 14 (16), 5006, 2021
102021
Components of the loyalty attitudes as antecedents of young adults’ potential for innovation process on the example of Polish cosmetics market.
A Wiśniewska, K Liczmańska
Proceedings of the 33rd International Business Information Management …, 2019
102019
The Importance of Cooperation with Customers for Innovative Results of Enterprises in the FMCG Sector–the Perspective of the Industry 4.0 Concept
K LICZMAŃSKA-KOPCEWICZ, A WISNIEWSKA
Proceedings of the 34rd International Business Information Management …, 2019
82019
Budowa programów lojalnościowych
A Wiśniewska, M Dudko
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 43 (1), 9-24, 2016
82016
Model AL Dicka i K Basu: nowe ramy kon-cepcyjne dla badania oddziaływania reklamy na lojalność konsumencką
A Kozłowska, AM Wiśniewska
Kształtowanie lojalności konsumenckiej, WSP, Warszawa, 2013
8*2013
Podejmowanie decyzji
AM Wiśniewska
"Zarządzanie" red. M. Kugiel, 2010
8*2010
Antecedents of young adults’ willingness to support brands investing in renewable energy sources
A Wiśniewska, K Liczmańska-Kopcewicz, P Pypłacz
Renewable Energy 190, 177-187, 2022
72022
Smart tag packaging technologies: A qualitative investigation of consumers' needs and expectations
NN Htun, A Wiśniewska, G Nocella, E Santa Cruz, A Peracaula‐Moner, ...
Packaging Technology and Science 36 (7), 595-613, 2023
42023
The image transfer in franchise system—the conceptual approach
K Liczmańska-Kopcewicz, M Jagielski, A Wiśniewska
Marketing i Rynek, 13-20, 2019
42019
Efekt kraju pochodzenia jako kod w komunikacji reklamowej
K Liczmańska-Kopcewicz, A Wiśniewska
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 45 (1), 69-79, 2018
32018
THE MISSION & VISION STATEMENTS IN THE CONSUMERS’STRATEGIES
A Wiśniewska
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Spoleczne …, 2018
32018
Definicyjne cechy klastrów a kluczowe czynniki sukcesu
A Wiśniewska, K Liczmańska
Człowiek i organizacja. Dylematy współczesnego zarządzania. 1 (s 78), 2014
32014
Znaczenie marki dla konsumenta na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego
K Liczmańska, A Wiśniewska
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Ekonomia – Nauki Humanistyczno …, 2013
32013
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20