Utwórz swój profil
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
Claudia E HenningerLecture in Fashion Marketing Management, University of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
Helen McCormickZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
Marta Blazquez CanoSenior Lecturer in Fashion MarketingZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
Dr Courtney ChrimesManchester Metropolitan UniversityZweryfikowany adres z mmu.ac.uk
Daniella RydingUniversity of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
Vineet KaushikIndian Institute of Management KashipurZweryfikowany adres z iimkashipur.ac.in
Celina JonesLecturer in Fashion TechnologyZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
Rachel Parker-StrakDepartment of Materials, University of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
Bethan AlexanderUniversity of the Arts, LondonZweryfikowany adres z fashion.arts.ac.uk
Dr Delia VazquezSenior Lecturer in Retail Marketing University of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
Yao YaoDepartment of Materials, University of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
Gianpaolo VignaliDr. In Fashion Business, University of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
Patsy PerryManchester Fashion Institute, Manchester Metropolitan UniversityZweryfikowany adres z mmu.ac.uk
Alex FentonUniversity of ChesterZweryfikowany adres z chester.ac.uk
Iain Duncan StalkerSenior Lecturer, Institute of Management, University of BoltonZweryfikowany adres z bolton.ac.uk
Obserwuj
Rosy Boardman
Department of Materials, University of Manchester
Zweryfikowany adres z manchester.ac.uk - Strona główna