Obserwuj
Bożena Karawajczyk
Bożena Karawajczyk
Zweryfikowany adres z ug.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Human heat shock protein 60 (409–424) fragment is recognized by serum antibodies of patients with acute coronary syndromes
J Wysocki, B Karawajczyk, J Górski, A Korzeniowski, Z Maćkiewicz, ...
Cardiovascular pathology 11 (4), 238-243, 2002
262002
Synthesis of human heat shock protein 70 (29-42) fragment and evaluation of its immunogenicity
B Karawajczyk, J Wysocki, D Kunikowska, Z Maćkiewicz, R Głośnicka, ...
Polish Journal of Chemistry 72 (6), 1017-1020, 1998
31998
„Zajęcia praktyczno–badawcze
A Kossobucka, B Karawajczyk, M Semczuk
Program nauczania dla klas I–III gimnazjum”, Gdańsk-Elbląg, 2011
12011
Chemistry, Key Stage 4", multimedialny, interaktywny kurs chemii dla uczniów szkół gimnazjalnych na portalu edukacyjnym" yTeach. com
B Karawajczyk, M Czaja, M Kwiatkowski
University of Hradec Králové, 2009
12009
Cyclic analogue of human heat shock protein 70 (29-42) fragment. Synthesis, conformational studies and evaluation of its immunogenicity
B Karawajczyk
Polish Journal of Chemistry 75 (2), 265-273, 2001
12001
Chemia 2: podręcznik dla szkół ponadpodstawowych: zakres rozszerzony
B Karawajczyk, M Kwiatkowski, M Czaja
Wydawnictwo Pedagogiczne Operon, 2020
2020
Chemia 1: podręcznik dla szkół ponadpodstawowych: zakres rozszerzony
M Czaja, B Karawajczyk, M Kwiatkowski
Wydawnictwo Pedagogiczne Operon, 2019
2019
Wybrane zajęcia fakultatywne w opinii studentów Uniwersytetu Gdańskiego
B Karawajczyk, M Kwiatkowski
Division of Didactics and Popular Science, 2018
2018
Szkoła ćwiczeń dla rozwoju zawodowego nauczyciela: materiały szkoleniowe: przedmioty przyrodnicze
A Ambroziak, G Babicki, B Buczna, J Fechtner, B Karawajczyk, ...
Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2018
2018
Wybrane aspekty edukacji środowiskowej w podręcznikach chemicznych dla gimnazjum. Analiza podręczników chemicznych dla III etapu edukacyjnego
M Musialik, B Karawajczyk, M Chrzanowski, I Buczek, B Ostrowska
Szkolna i uniwersytecka edukacja przyrodnicza, 233-249, 2018
2018
Wybrane zajęcia fakultatywne w opinii studentów Uniwersytetu Gdańskiego
M Kwiatkowski, B Karawajczyk
International Conference" Research in Didactics of Science PLUS", 2018
2018
Wdrażanie przyszłych nauczycieli chemii do motywowania uczniów do wzięcia odpowiedzialności za własne uczenie się
B Karawajczyk
International Conference" Research in Didactics of Science PLUS", 2018
2018
Elementy edukacji środowiskowej w podręcznikach do nauczania chemii dla III etapu edukacyjnego
M Musialik, B Karawajczyk, MM Chrzanowski, I Buczek
Division of Didactics and Popular Science, 2015
2015
Kształcenie przyszłych nauczycieli chemii na Wydziale Chemii UG ukierunkowane na zdobywanie umiejętności rozumowania i rozwiązywania problemów
M Czaja, A Zahorska, B Karawajczyk, M Kwiatkowski
Division of Didactics and Popular Science, 2015
2015
Partnerstwo ze szkołami jako realizacja jednego z zadań Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego
B Karawajczyk, M Czaja, M Kwiatkowski
Division of Didactics and Popular Science, 2015
2015
Kontrowersyjny słodzik-aspartam E951
M Stefaniak, B Karawajczyk, M Czaja, M Kwiatkowski
Division of Didactics and Popular Science, 2013
2013
Farby do włosów
A Miszewska, K Trepkowska, B Karawajczyk, M Czaja, M Kwiatkowski
Division of Didactics and Popular Science, 2013
2013
Guma do żucia-fakty i mity
H Męczykowska, M Świerzewska, B Karawajczyk, M Czaja, ...
Pracownia Analityki i Monitoringu Środowiska, 2013
2013
Niekonwencjonalne źródła gazu ziemnego-gaz z łupków
A Kowalczyk, B Karawajczyk, M Czaja, M Kwiatkowski
Division of Didactics and Popular Science, 2013
2013
Parabeny-dlaczego nie?
M Grzegórska, K Osińska, M Czaja, B Karawajczyk, M Kwiatkowski
Department of Environmental Analytics, 2013
2013
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20