Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 9101 | 6138 |
h-indeks | 41 | 36 |
i10-indeks | 54 | 48 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko28 artykułów
7 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Elaine WallaceProfessor of Marketing, Maynooth UniversityZweryfikowany adres z mu.ie
- Sara CatalánUniversity of ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- BLANCA HERNANDEZ ORTEGAProfessor of Marketing. Universidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- F. Javier SeseProfessor of Marketing, Universidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Teresa MontanerUniversidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Jorge MatuteUniversitat Ramon Llull; IQS School of ManagementZweryfikowany adres z iqs.edu
- Paula Bitrián ArcasUniversidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Lorena Blasco-ArcasESCP Business SchoolZweryfikowany adres z escp.eu
- Elena Fraj AndrésSenior Lecturer in Marketing at the University of Zaragoza (Spain)Zweryfikowany adres z unizar.es
- Rafael Bravo (https://orcid.org/0000-00...Facultad de Economía y Empresa. Universidad de Zaragoza (grid.11205.37 / https://ror.org/012a91z28Zweryfikowany adres z unizar.es
- Michael J HoganUniversity of Galway, IrelandZweryfikowany adres z nuigalway.ie
- Iguácel MeleroUniversidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- José Miguel Pina PérezUniversity of ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es