Follow
Magdalena Brzozowska-Woś
Magdalena Brzozowska-Woś
Other namesBrzozowska-Woś, M., Brzozowska-Wos, Magdalena Brzozowska
Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii
Verified email at zie.pg.edu.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Psychometric assessment of the Internet Gaming Disorder diagnostic criteria: An Item Response Theory study
B Schivinski, M Brzozowska-Woś, EM Buchanan, MD Griffiths, HM Pontes
Addictive Behaviors Reports, 2018
1212018
Market orientation and hotel performance: The mediating effect of creative marketing programs
D Dabrowski, M Brzozowska-Woś, E Gołąb-Andrzejak, A Firgolska
Journal of Hospitality and Tourism Management 41, 175-183, 2019
902019
Exploring the role of social media use motives, psychological well-being, self-esteem, and affect in problematic social media use
B Schivinski, M Brzozowska-Woś, E Stansburry, J Satel, C Montag, ...
Frontiers in Psychology 11, 3576, 2020
842020
Media społecznościowe a wizerunek marki
M Brzozowska-Woś
Journal of Management and Finance 11 (1/1), 53-64, 2013
602013
Laxer Clinical Criteria for Gaming Disorder May Hinder Future Efforts to Devise an Efficient Diagnostic Approach: A Tree-Based Model Study
HM Pontes, B Schivinski, M Brzozowska-Woś, V Stavropoulos
Journal of Clinical Medicine 8, 1730, 2019
352019
Antecedents and Consequences of Brand Loyalty
S Gupta, B Schivinski, M Brzozowska-Woś
Handel Wewnętrzny 5 (370), 200-212, 2017
272017
Kierunki rozwoju handlu elektronicznego
M Brzozowska-Woś
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce–teoria i praktyka 9 (1), 5-15, 2014
262014
Inbound marketing a skuteczna komunikacja marketingowa
M Brzozowska-Woś
Marketing i Rynek 8 (2014), 39-45, 2014
172014
The Effect of Online Reviews on Consumer-Based Brand Equity: Case-Study of the Polish Restaurant Sector
M Brzozowska-Woś, B Schivinski
Central European Management Journal 27 (3), 2–27, 2019
162019
Badanie aktywności online polskich konsumentów dotyczącej marek
B Schivinski, M Brzozowska-Woś
E-mentor 2 (59), 77-85, 2015
112015
Literature Review on Conceptualisation of Online Consumer Engagement
G Unal, B Schivinski, M Brzozowska-Woś
Handel Wewnętrzny 6 (371), 353-362, 2017
102017
Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego
M Brzozowska-Woś
Marketing i Zarządzanie, 135-146, 2012
102012
Elektroniczne instrumenty komunikacji marketingowej w marketingu usług medycznych
M Brzozowska–Woś
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE tom XIV, zeszyt 10 , część I, Współczesne …, 2013
92013
The effects of perceived risk, brand value, and brand trust on eWOM
M Brzozowska-Woś
Handel Wewnętrzny 6 (377/1), 95-109, 2018
82018
Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów
M Brzozowska-Woś
Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2020
72020
Marketing. Ujęcie relacyjne
M BRZOZOWSKA-WOŚ, B CZERWIŃSKI, M Daszkowska, I Grzanka, ...
Politechnika Gdańska, 2010
72010
Komunikacja on-line
M Brzozowska
Świat Marketingu, http://www.swiatmarketingu.pl, 2002
72002
Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej
M Brzozowska-Woś
Ekonomiczne Problemy Usług 2, 649-657, 2011
62011
Zaufanie do marek jako mediator pomiędzy postrzeganym ryzykiem i skłonnością do elektronicznego word-of-mouth
M Brzozowska-Woś, B Schivinski
Handel Wewnętrzny 5 (370), 72-81, 2017
52017
Wybrane czynniki wpływające na rynkowe zachowania konsumentów
M Brzozowska-Woś
Marketing. Ujęcie relacyjne, 31-59, 2010
52010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20