Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 10321 | 2268 |
h-indeks | 43 | 23 |
i10-indeks | 102 | 47 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Gerrit AntonidesProfessor of Economics of Consumers and Households, Wageningen UniversityZweryfikowany adres z wur.nl
- Theo Verhallenhoogleraar marketing, Tilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
- Rik PietersTilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
- Qi HanEindhoven university of TechnologyZweryfikowany adres z tue.nl
- Benedict DellaertProfessor of Marketing, Erasmus School of Economics, Erasmus University RotterdamZweryfikowany adres z ese.eur.nl
- Ad PruynHoogleraar ConsumentenpsychologieZweryfikowany adres z utwente.nl
- Luiz MoutinhoVisiting Professor at University of SuffolkZweryfikowany adres z uos.ac.uk
- Yvonne van EverdingenProfessor of Marketing and Innovation, RSM Erasmus University, The NetherlandsZweryfikowany adres z rsm.nl
- Leonore RiitsaluJohan Skytte Institute of Political Studies, University of TartuZweryfikowany adres z ut.ee
- John C. CrottsProfessor of Travel Industry Management at the University of Hawaii at ManoaZweryfikowany adres z hawaii.edu
- Michel HandgraafBehavioral Insights Team RVO NetherlandsZweryfikowany adres z decisionmaking.nl
- Diederick van ThielUniversity of Tilburg / JADS / AdviceRobo / Ecology Innovations /Zweryfikowany adres z advicegames.com
- Daniel Readwarwick business schoolZweryfikowany adres z wbs.ac.uk
- Merike KukkSenior economist/senior researcher, Bank of Estonia and Tallinn University of TechnologyZweryfikowany adres z taltech.ee
- Peter NeijensAmsterdam School of Communication Research, University of AmsterdamZweryfikowany adres z uva.nl
Obserwuj
W. Fred van Raaij
Hoogleraar economische psychologie, Tilburg University
Zweryfikowany adres z tilburguniversity.edu