Follow
Agata Olszanecka-Marmola
Title
Cited by
Cited by
Year
Contemporary trends in psychological research on conspiracy beliefs. A systematic review
A Turska-Kawa, I Pilch, P Wardawy, A Olszanecka-Marmola, ...
Frontiers in Psychology 14, 159, 2023
17*2023
A Woman in Politics or Politics in a Woman? Perception of the Female Leaders of Polish Political Parties in the Context of the 2015 Parliamentary Election
A Turska-Kawa, A Olszanecka-Marmola
Communication Today 7 (2), 66-77, 2016
162016
Exploring the roles of daily spiritual experiences, self-efficacy, and gender in shopping addiction: A moderated mediation model
E Charzyńska, M Sitko-Dominik, E Wysocka, A Olszanecka-Marmola
Religions 12 (5), 355, 2021
122021
Techniki perswazyjne w telewizyjnych reklamach sieci sklepów spożywczych, firm telekomunikacyjnych oraz banków w początkowej fazie pandemii COVID-19
A Olszanecka-Marmola
Zarządzanie Mediami 9 (Numer 2), 369-387, 2021
72021
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?: studium empiryczne wyborów prezydenckich 2015
A Olszanecka-Marmola
Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020
7*2020
Stereotypes Determining Perceptions of Female Politicians: The Case of Poland
A TURSKA‑KAWA, A OLSZANECKA‑MARMOLA
POLITICS IN CENTRAL EUROPE, 7, 2018
52018
Partycypacja polityczna kobiet a wprowadzenie ustawowych kwot wyborczych
M Marmola, A Olszanecka
Preferencje Polityczne 3, 195-214, 2012
52012
Korupcja i przeciwdziałanie korupcji w Polsce: wymiar psychospołeczny i prawnopolityczny
M Marmola, A Olszanecka-Marmola
Katowice: Studio Noa, 2021
42021
Pro-systemic Voters Versus Anti-systemic Ones: Emotional Attitude to Candidates and the Influence of TV Political Advertising in the 2015 Presidential Election in Poland
A Olszanecka-Marmola
Political Preferences, 77-91, 2015
42015
Wpływ telewizyjnych reklam wyborczych z kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego 2014 na postrzeganie partii politycznych
A Olszanecka
Polityka-media-relacje interpersonalne. Małe formy eksperymentalne z zakresu …, 2014
42014
The Effects of Political Advertising on the Perception of Political Images: a Case Study of Polish Presidential Election in 2015
A Olszanecka-Marmola
Political Preferences, 43-58, 2019
32019
Reklama negatywna i wizerunkowa w odbiorze polskiego elektoratu
A Olszanecka-Marmola
Preferencje Polityczne 10, 135-148, 2015
32015
Wykorzystywanie serwisu Facebook w komunikowaniu politycznym na szczeblu lokalnym – przypadek województwa śląskiego
A Olszanecka-Marmola
Vademecum Śląsk, 73-99, 2015
32015
Efektywność wykorzystania narzędzi komunikowania politycznego w Internecie przez prezydentów miast na prawach powiatu województwa śląskiego
A Olszanecka-Marmola
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. Tom 1, 111-140, 2016
22016
Wpływ informacyjny telewizyjnych reklam wyborczych w świetle deklaracji polskiego elektoratu–studium kampanii wyborczych 2015
A Olszanecka-Marmola
Political Preferences 12, 199-210, 2016
22016
Ewolucja strategii marketingowych polskich partii politycznych 1989-2011 – od Studia Wyborczego do reklamy internetowej
A Olszanecka
Polityka i Społeczeństwo 12 (3), 131-140, 2014
22014
Społeczny odbiór Solidarnej Polski Zbigniewa Ziobry
M Marmola, A Olszanecka
Political Preferences 5, 115-130, 2013
22013
Rola telewizyjnych reklam wyborczych w procesie po-strzegania partii politycznych przez młodych ludzi
A Olszanecka
Polityka w opinii młodych. Idee-Instytucje-Obywatele, 137-150, 2012
22012
Gender Differences in Reactions to TV Political Advertising: An Empirical Study of the 2015 Presidential Election in Poland
A Olszanecka-Marmola, M Marmola
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio K–Politologia 27 (2 …, 2020
12020
Metoda eksperymentalna w procesie badania mediów
A Olszanecka-Marmola
Zeszyty Naukowe Towarzystwa Doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Nauki …, 2016
12016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20