Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 5664 | 1872 |
h-indeks | 29 | 19 |
i10-indeks | 43 | 29 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- chih-ling tsaiDistinguished Professor of Management (Emeritus), University of California at DavisZweryfikowany adres z ucdavis.edu
- Murali MantralaUniversity of MissouriZweryfikowany adres z missouri.edu
- Dr. Kay PetersUniversity of Hamburg, University of California DavisZweryfikowany adres z uni-hamburg.de
- Shrihari SridharSenior Associate Dean of Mays Business School, Texas A&M University | Editor-in-Chief, Journal ofZweryfikowany adres z mays.tamu.edu
- Charles F. HofackerPersis Rockwood Professor of Marketing, Florida State UniversityZweryfikowany adres z business.fsu.edu
- Venkatesh ShankarTexas A&M UniversityZweryfikowany adres z mays.tamu.edu
- Alladi VenkateshUniversity of California IrvineZweryfikowany adres z uci.edu
- Russell S. WinerProfessor of Marketing, New York UniversityZweryfikowany adres z stern.nyu.edu
- Ashutosh PrasadUniversity of California, RiversideZweryfikowany adres z ucr.edu
- Wagner KamakuraRice UniversityZweryfikowany adres z rice.edu
- Michel WedelPepsico Professor of Consumer Science, University of MarylandZweryfikowany adres z umd.edu
- Esther ThorsonProfessor of Journalism, College of Communication Arts and Sciences, Michigan State UniversityZweryfikowany adres z msu.edu
- Shuba SrinivasanbuZweryfikowany adres z bu.edu
- Neeraj BharadwajProffitt's Professor in Marketing, University of TennesseeZweryfikowany adres z utk.edu
- Marnik DekimpeProfessor of Marketing, Tilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
- Eyal BiyalogorskyArison school of BusinessZweryfikowany adres z idc.ac.il
- Olivier RUBELProfessor of Marketing and AnalyticsZweryfikowany adres z ucdavis.edu
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeZweryfikowany adres z dartmouth.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityZweryfikowany adres z columbia.edu