Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1741 | 474 |
h-indeks | 15 | 9 |
i10-indeks | 24 | 9 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko13 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Bruce M. McLarenAssociate Research Professor, Carnegie Mellon University, U.S.Zweryfikowany adres z cs.cmu.edu
- Niels PinkwartHumboldt-Universität zu Berlin & DFKIZweryfikowany adres z informatik.hu-berlin.de
- Andreas HarrerUniversity of the Applied Sciences DortmundZweryfikowany adres z fh-dortmund.de
- Dimitra TsovaltziResearcher, Saarland UniversityZweryfikowany adres z edutech.uni-saarland.de
- Armin WeinbergerSaarland University, Department of Educational TechnologyZweryfikowany adres z mx.uni-saarland.de
- Nikol RummelProfessorin für Pädagogische PsychologieZweryfikowany adres z rub.de
- Claus ZinnUniversity of TuebingenZweryfikowany adres z uni-tuebingen.de
- Rupert WegerifProfessor of Education, University of CambridgeZweryfikowany adres z cam.ac.uk
- Maarten de LaatCo-director Centre for Change and Complexity in Learning (C3L), University of South AustraliaZweryfikowany adres z unisa.edu.au
- Toby DragonIthaca CollegeZweryfikowany adres z ithaca.edu
- Carolyn Penstein RoseLanguage Technologies Institute and Human-Computer Interaction Institute, Carnegie Mellon UniversityZweryfikowany adres z cs.cmu.edu
- Carsten Ullrichmacros consultZweryfikowany adres z carstenullrich.net
- Rui-Min ShenProfessor of Computer Science, Shanghai Jiao Tong UniversityZweryfikowany adres z sjtu.edu.cn